Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی صاحب الامر(عج) از آغاز اردوی جهادی نوروزی فعالان جهادگر استان خراسان شمالی خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد افشین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: اردوی جهادی جوانان جهادگر و فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان شمالی به مقصد منطقه محروم کال‌شور در ایام نوروز 1400 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی جهادی نوروزی در حاشیه شهر مشهد برپا می‌شودخدمات پزشکی و دارویی رایگان در اردوی جهادی مس"نوده پشنگ" گناباد رنگ و لعاب خدمت گرفت/ تمرین سازندگی و خدمت در اردوی جهادی + تصاویر

وی افزود: در این اردوی جهادی تعداد 15 واحد مسکونی نیمه‌ساز که توسط نهادهای مختلف به مرحله اسکلت رسیده و با توجه به عدم توان مالی ساکنان و مردم منطقه نیمه‌کاره رها شده است٬ ساخته و تحویل مردم منطقه می‌شود.

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی صاحب الامر(عج) خراسان شمالی ادامه داد: این اردوی جهادی در منطقه بسیار محروم کاشور از توابع دهستان شیرین سو برگزار می‌شود که در سال‌ها گذشته سیل و زلزله آسیب‌های جدی به این منطقه وارد کرده و شهرک جدید قرار است با همت جوانان جهادگر ساخته شود.

وی تصریح کرد: حدود 100 نیروی جهادی با همیاری دستگاه‌های مختلف و خیرین مردمی در این مرحله از رزمواره جهادی که با عنوان "عهد جهادی" نامگذاری شده حضور خواهند داشت و این اردو در تاریخ‌های سوم تا ششم فروردین‌ماه برگزار می‌شود، هم‌چنین علاوه بر خدمات عمرانی٬ فعالیت‌های آموزشی٬ فرهنگی و بهداشتی نیز در این منطقه انجام می‌شود.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی گروه های جهادی خراسان شمالی اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این اردو در چهاربیشه شهرستان گچساران با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.
این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روز سیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • وقوع زلزله در این استان
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد