Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارزیابی کمیته ملی المپیک بر اساس مطالعات دقیق نشان می‌دهد برای سال ۱۴۰۰ حدود ۲ تا ۲.۵ میلیون دلار در بخش ارزی برای حضور در ۶ رویداد بین‌المللی لازم است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی المپیک در سال 1400 شش رویداد ورزشی را در پیش دارد، البته بازی‌های ساحلی 2021 در سانیای چین که قرار بود از 13 تا 21 فروردین 1400 برگزار شود به تعویق افتاد و تاریخ جدید آن هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا این مسابقات قرار است در اواخر سال 1400 برگزار شود.

المپیک تابستانی توکیوی ژاپن از یک تا 17 مرداد، بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه از  19 تا 28 شهریور، بازی‌های آسیایی جوانان چین از 29 آبان تا 7 آذر و المپیک زمستانی پکن چین از 15 بهمن تا یک اسفند، بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی (19 تا 29 اسفند 1400) برنامه‌های پیش‌روی ورزش کشور در سال 1400 است.

پاسخ صالحی‌امیری به دو سؤال مهم؛ چرا کمیته ملی المپیک وارد ماجرای فوتبال شد؟/ دوباره نامزد انتخابات می‌شوید؟



ارزیابی کمیته ملی المپیک بر اساس مطالعات دقیق نشان می‌دهد برای سال 1400 حدود 2 تا 2.5 میلیون دلار در بخش ارزی برای این اعزام‌ها لازم است که 1.2 تا 1.5 میلیون دلار برای المپیک توکیو و یک میلیون دلار برای  5 رویداد دیگر نیاز است.

برآوردها نشان می‌دهد 70 میلیارد تومان نیز هزینه ریالی شامل حمل و نقل، تغذیه، لباس و سایر هزینه‌ها است. پیش‌بینی کمیته ملی المپیک برای کمک به فدراسیون‌ها در سال آینده 50 میلیارد تومان است. در سال 1400 شاخص گذاری برای تخصیص منابع به کل فدراسیون‌ها تعیین شده است که در آن کشتی بالاترین امتیاز را به عنوان ورزش کشور دارد و بعد از آن وزنه‌برداری، تکواندو، تیراندازی، کاراته و شمشیربازی قرار دارند و بالاترین امتیازها را دارند و در دسته اول هستند.

پرداخت 160 درصدی کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌ها



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک میلیون دلار سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد

سازمان ملل اعلام کرد غزه به ۴۰ سال قبل بازگشته است و بازسازی آن در بهترین شرایط ۸۰ سال طول می‌کشد.

به گزارش ایسنا، سازمان ملل هزینه بازسازی نوار غزه را حدود ۴۰ میلیارد دلار تخمین زد و تاکید کرد بازسازی ویرانی‌های عظیم و بی‌سابقه‌ای که در اثر تجاوز طولانی مدت رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد شده، ممکن است ۸۰ سال به طول انجامد.

به گزارش الجزیره، عبدالله الدردری، دستیار دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر دفتر منطقه‌ای کشورهای عربی در برنامه توسعه سازمان ملل متحد، در کنفرانسی خبری در امان پایتخت اردن اعلام کرد، بازسازی نوار غزه یک کار بسیار هزینه بر و زمان بر خواهد بود. بر اساس تصاویر ماهواره‌ای برآورد هزینه‌ها حدود ۱۸ میلیارد دلار است اما روی زمین و در عمل وضعیت بسیار متفاوت است و این برآورد نهایی نیست.

وی افزود: برآورد اولیه برنامه توسعه سازمان ملل متحد برای بازسازی همه چیزهایی که در غزه ویران شده، حدود ۴۰ میلیارد دلار است و این ماموریتی است که جامعه بین‌الملل از جنگ جهانی دوم تاکنون هرگز با آن برخورد نکرده است.

وی با اشاره به بحث و بررسی بازسازی غزه با برخی کشورهای عربی و وجود نشانه‌های مثبت در این زمینه، افزود: اتکا به چارچوب‌های سنتی برای بازسازی به این معناست که ممکن است این کار دهه‌ها طول بکشد و مردم فلسطین چند دهه از رفاه بهره مند نباشند. بنابراین مهم است که مردم را به سرعت در خانه‌های مناسب اسکان دهیم و به حالت عادی اقتصادی و اجتماعی بازگردانیم .

در همین حال، ارزیابی ساخت‌وسازها نشان می‌دهد غزه نزدیک به ۸۰ سال برای بازسازی تمام واحدهای مسکونی تخریب‌شده به زمان نیاز دارد و این در صورتی است که سرعت بازسازی معقول باشد.

الدردری تاکید کرد کل آواری که تاکنون در غزه انباشته شده است به ۳۷ میلیون تن می‌رسد و با توجه به افزایش بسیار زیاد و روزانه آن، آخرین داده‌ها نشان می‌دهد این آوارها تقریبا ۴۰ میلیون تُن است.

وی با اشاره به اینکه ۷۲ درصد ساختمان‌های مسکونی به طور کامل یا جزئی تخریب شده است، خاطرنشان کرد: توسعه انسانی غزه با تمام مولفه‌های آن اعم از بهداشت، آموزش، اقتصاد و زیرساخت‌ها حدود ۴۰ سال به عقب رفته‌اند و این به معنای آن است که ۴۰ سال تلاش و کوشش و سرمایه گذاری‌ها در نوار غزه بر باد رفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست