Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت‌مردان که مسئولیت را برعهده‌گرفته‌اند باید به میدان بیایند و دست از شعار برداشته و مشکلات را رفع کنند، مشکلات به‌گونه‌ای نیست که برطرف نشود. - اخبار استانها -

آیت‌الله سید رحیم توکل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  قم ، اظهار داشت: در درمان بیماری‌های جسمانی که انسان نزد دکتر می‌رود سه موضوع را مطرح می‌کند تا درمان را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دکتر در ابتدا می‌پرسد که محل درد کجاست و علت آن درد و درمان آن را بیان می‌کند، از این سه موضوع اگر هرکدام درست تشخیص داده نشود درمان بی‌حاصل است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه موضوع اقتصاد یکی از مشکلات کشور است، بیان کرد: از دشمن ضربه زیاد نمی‌خوریم بلکه از درون ضربه می‌خوریم، مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر همواره بر علت مشکلات تأکید کردند و شعارهای سال بیان علت است، رهبر معظم انقلاب برجهش تولید و اقتصاد مقاومتی تأکید کردند و مشکلات اقتصادی باید رفع شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد: ‌بسیاری از مشکلات اقتصادی به راحتی قابل برطرف شدن استامام جمعه بجنورد: مجموعه‌های مطالبه‌گر باید مسئولان را به عدالت اقتصادی توصیه کنندامام جمعه موقت بیرجند: اقتصاد بدون نفت با فعال کردن سایر ظرفیت‌های اقتصادی کشور میسر می‌شود

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: مسئولین باید به دنبال درمان علت باشند چون که در کشورمان هیچ کمبودی نداریم، جوانان نخبه و معادن سنگین بسیار زیادی در کشورمان وجود دارد و همچنین افراد باهمت و مردم پای‌کار بسیاری داریم و در رأس آن رهبری مدیر و مدبر، جامع‌الشرایط و آگاه به زمان و همه‌چیز فراهم است.

آیت‌الله توکل تصریح کرد: دولت‌مردان که مسئولیت را برعهده‌گرفته‌اند باید به میدان بیایند و دست از شعار برداشته و مشکلات را رفع کنند، مشکلات به‌گونه‌ای نیست که رفع نشود، رسول خدا فرمودند اگر علم در ثریا باشد مردم ایران به دست پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: گره کار دست خودمان است، باید برای مقام معظم رهبری دعا کنیم چون خداوند گوهری به ما داده که ذخیره انقلاب است و در این وانفسا برای ملت پناه است و باید چشم و گوش ما به بیان رهبری باشد.

انتهای پیام/452/ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«علی جعفری‌آذر» از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

پیش‌بینی می‌کنم اکثر افرادی که با دولت فعلی همراه بوده و اصولگرا هستند، به مجلس آینده راه می‌یابند.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

امروزه بیشترین دغدغه و مطالبات مردم و اقشار فرهنگی از جمله دانشجو و دانش آموز مشکلات اقتصادی و معیشتی است که در این راستا باید گام‌های لازم برداشته شده و مردم نتایج آن را به طور ملموس آن را ببینند.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون امنیت ملی و اقتصادی برای من بسیار مهم است و با توجه به وقایع دنیا نیز اهمیت بالایی دارد.

مهمترین چالش استان را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

یکی از مهمترین مطالبات مردم در خصوص دریاچه ارومیه بوده که با تدابیر انجام شده تاحدودی احیا شده است، چالش‌های اجتماعی شامل خودکشی جوانان و ترک تحصیل نیز مهم است و باید برای امیدوار کردن قشر جوان به آینده نظام قدم‌های بزرگی برداشت از طرفی باید از پتانسیل‌های استانی به نحو احسن استفاده کنیم، چراکه ظرفیت فکری و اقتصادی خوبی داریم و از ظرفیت مرز مشترکی که با سه کشور داریم، باید استفاده کرد.

کد خبر 6080483

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است