Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از استقرار ۱۴ پایگاه امداد و نجات نوروزی این جمعیت در این استان در راستای ارائه خدمات به مردم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   سمنان ، مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به‌منظور ارائه هر چه ‌بهتر خدمات طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال ‌احمر استان سمنان از بیست و پنجم اسفندماه 99 آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این طرح تا 15 فروردین‌ماه 1400 ادامه دارد، افزود: جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در قالب اجرای این طرح 14 پایگاه کوهستانی و ثابت جاده‌ای مستقر شده‌اند تا به‌صورت 24 ساعته به مردم خدمات‌رسانی کنند.

ایساکو طرح امداد نوروزی 1400 را کلید زد اورژانس بوشهر بیش از 3 هزار مأموریت در طرح امداد نوروزی انجام داد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به اینکه روزانه در هر پایگاه پنج امدادگر مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی هستند، بیان کرد: 460 امدادگر در سراسر استان سمنان برای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

محمدخانی خاطرنشان کرد: برای رهاسازی مصدومان نیز روزانه سه آمبولانس و 12 خودروی امداد و نجات آماده به کار هستند.

وی در مورد اسکان اضطراری نیز بیان کرد: تمامی 14 پایگاه امداد نوروزی استان سمنان آمادگی اسکان اضطراری دارند و در این پایگاه‌ها امکانات ضروری همچون مواد خوراکی و پتو به مقدار لازم تهیه و تدارک دیده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از برگزاری پنج دوره آموزشی تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی و پنج دوره آموزش تخصصی جست‌وجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای ویژه امدادگران این جمعیت خبر داد و گفت: یک دوره آموزشی نیز برای جست‌وجو و نجات کوهستان قبل از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی برگزار شده است.

محمدخانی افزود: تمامی نیروها دوره بازآموزی تخصصی و مرور دانسته‌های قبلی را برای ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز در ایام نوروز را فرا گرفته‌اند.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان سمنان امداد و نجات نوروزی امداد نوروزی طرح امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در بارندگی اخیر طی ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات به ۲۱۵۲ نفر متاثر از سیلاب و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.⁣

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: از سیزدهم اردیبهشت تا پانزدهم اردیبهشت در مجموع ۱۶ شهرستان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفته است و در مناطقی از آن‌ها شاهد وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی بودیم.⁣

وی افزود: در این بین نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات را اجرا و در جریان آن به ۲۱۵۲ نفر متأثر از سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی کردند.⁣

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به اینکه این عملیات که با به‌کارگیری ۵۷ دستگاه خودروی امدادی انجام شد، خاطرنشان کرد: در این مدت تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب ۳۵ منزل مسکونی شدند.⁣

کد خبر 750767

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی