Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه تلویزیونی آمریکایی از افزایش چشمگیر تعداد کودکان مهاجر در بازداشتگاه‌های مرزی این کشور خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، شبکه سی بی اس روز شنبه اعلام کرد: تعداد کودکان مهاجر در بازداشتگاه‌های مرزی آمریکا به بیش از 15 هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برآورد آژانس پناهجویان آمریکا از رشد فزاینده تعداد مهاجران در ماه فوریهآمریکا کودکان مهاجر را به یک پایگاه نظامی منتقل می‌کند

بر اساس این گزارش، دولت آمریکا هم اکنون بیش از 15500 کودک مهاجر بدون همراه را در بازداشتگاه مرزی نگهداری می‌کند.

این گزارش نشان می دهد هم اکنون تعداد زیادی از کودکان مهاجر بدون همراه در یک مرکز نگهداری که توسط اداره گمرک و حفاظت از مرزهای آمریکا اداره می شود، در چادر به سر می برند.

این شبکه خبری گزارش داده است که کودکان مهاجر بدون همراه بیش از 136 ساعت است که در بازداشتگاه‌های مرزی نگهداری می‌شوند و این در حالی است که مطابق قوانین آمریکا، کودکان مهاجر بدون همراه نباید بیشتر از 72 ساعت در این مراکز باشند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که دولت بایدن با انتقادات شدید و گسترده‌ای به خاطر ازدحام مهاجران خارجی در مرز آمریکا و مکزیک روبرو شده است. جمهوریخواهان معتقدند که دور شدن دولت بایدن از سیاست‌های مهاجرتی ترامپ عامل اصلی هجوم مهاجران به مرزهای آمریکا است.

با این حال، فعالان حقوق مهاجران و پناهجویان و روزنامه نگاران و خبرنگاران خواستار شفافیت و تحقیق بیشتر درباره وضعیت کودکان مهاجر بدون همراه در بازداشتگاه‌های مرزی آمریکا هستند. تاکنون هیچ تصویر یا فیلمی از مراکز بازداشت و نگهداری کودکان مهاجر بدون همراه در مناطق مرزی آمریکا منتشر نشده است.

یک مقام دولت بایدن روز پنجشنبه تائید کرده است که بیش از 14 هزار کودک مهاجر بدون همراه در بازداشتگاه‌های فدرال هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کودکان مهاجر بدون همراه بازداشتگاه های مرزی مهاجر بدون همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا

چهار اپراتور موبایل «AT&T» ،«T-Mobile»، «ورایزن» و «اسپرینت» به‌دلیل فروش غیرقانونی داده‌های مشتریان، جریمه شدند این اپراتورها مجموعا حدود ۲۰۰ میلیون دلار توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شدند، این چهار اپراتور جریمه شده در بیانیه‌های جداگانه اعتراض خود را به حکم این کمیسیون اعلام و ادعا کرده‌اند که همواره برای حفظ داده‌های مشتریان خود تلاش می‌کنند و این میزان جریمه بسیار سنگین است.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • مفقود شدن بیش از ۵۰ هزار پناهنده خردسال در اروپا
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه