Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح‌الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به حضور قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برای زیارت مزار حاج‌قاسم در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: قبل از این سفر ما از ایشان برای حضور در جنوب کرمان دعوت کرده بودیم که امروز قالیباف برای حضور در جنوب کرمان وقت گذاشت و البته سفر رسمی ایشان همچنان به جای خود باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به حضور قالیباف در جیرفت عنوان کرد: قالیباف از وضعیت کشاورزی و مشکلات و توانمندی و ظرفیت‌های منطقه بازدید کرد و همچنین بازدید از یک موسسه خیریه و قرارگاه سازندگی امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های سفر غیر رسمی قالیباف در جنوب کرمان بود.

این سفر قالیباف به دعوت نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس و نماینده مردم پنج شهرستان جنوب صورت گرفته و رئیس مجلس در جریان مشکلات و امورات حوزه انتخابیه قرار گرفته و در سفر رسمی به صورت ویژه به آنها رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/2655/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مجلس شورای اسلامی سفر غیررسمی جنوب کرمان زیارت مزار حاج قاسم گلزار شهدای کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس

روح‌الامینی نماینده فعلی مجلس: در کنار آقای قالیباف نام آقایان نیکزاد و ذوالنور برای رسیدن به ریاست مجلس مطرح است اما هنوز چیزی قطعی نیست.

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم