Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: باید توجه کرد که وضعیت رنگ‌بندی در ۱۴ شهرستان که اسامی آن‌ها در رسانه‌ها منتشر شده است، تغییر پیدا کرده است و این شهرستان‌ها به رنگ‌های نارنجی و قرمز تبدیل شده‌اند.

وی افزود: بنابراین از دیروز به کلیه مسافرانی که از قبل به این شهرستان‌ها سفر کرده‌اند به مدت ۷۲ ساعت مهلت داده شده تا به شهرستان محل اقامت خودشان بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این صورت مشمول جریمه خواهد شد.

فهرست جدید شهرهای قرمز و نارنجی اعلام شد | ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته برای بازگشت مسافران

لاری تاکید کرد: انتقال ویروس جهش‌یافته کرونا از مناطق آلوده به مناطق کمتر آلوده و بدون آلودگی از خطرات جدی سفر در نوروز امسال است. بر این اساس امیدواریم با نرفتن به مسافرت و عدم حضور در تجمعات و دورهمی‌ها سین سلامت را به سفره‌های هفت‌سین خودمان اضافه کنیم.

کد خبر 591526 برچسب‌ها سفر وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران نوروز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900375

دیگر خبرها

  • انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس