Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:41:59 GMT

یادمان های دفاع مقدس ایلام بر روی علاقه‌مندان باز است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۳۷۹۴

یادمان های دفاع مقدس ایلام بر روی علاقه‌مندان باز است

سرهنگ عارف یاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازدید از یادمان های دفاع مقدس استان ایلام تنها برای خودروهای شخصی و زائران خانوادگی امکان پذیر است.

وی افزود: این پذیرش شامل حال کاروان ها نمی شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی انجام نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسمی یادآور شد: در شهرستان های با وضعیت رنگ نارنجی همانند دهلران هرچند یادمان ها باز است اما با توجه به شرایط کرونایی شهرستان، حضور در یادمان های دفاع مقدس توصیه نمی شود.

وی اضافه کرد: در همه یادمان ها مطابق دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا، پذیرش بازدیدکنندگان با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی بوده و زائران نیز باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه اسکان زائران در محل یادمان ها امکان پذیر نیست، ادامه داد: در همه یادمان ها خادم و راوی حضور دارد که پذیرای زائران هستند.

یاسمی گفت: همچنین نرم افزار زیارت مجازی نیز طراحی شده که علاقه مندان به یادمان های دفاع مقدس از طریق این نرم افزارها از مناطق عملیاتی استان بازدید کنند.

وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند از طریق لینک ( ‌Ilamvirtualrahian.ir/APP/VRAHIAN.apk ) این نرم افزار را در گوشی های اندروید با حجم پایین هشت مگابایت نصب و از امکانات آن استفاده کنند و در طی روزهای آتی اطلاعات و تصاویر آن بروز نیز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، با شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته برنامه های اردویی راهیان نور تعطیل و اردوها و زیارت های مجازی جایگزین سفر حضوری به این مناطق شد.

شرهانی، قلاویزان، میمک، سه راهی جندالله و قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) در بانروشان از جمله مناطق عملیاتی و یادمان های زیارتی استان ایلام هستند.

استان ایلام در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بیش از سه هراز شهید و ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده را تقدیم کرد که نسبت به جمعیت بیشترین ایثارگر کشور را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها ایلام سازمان حفاظت محیط زیست یگان حفاظت محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان حفاظت محیط زیست یگان حفاظت محیط زیست ایلام سازمان حفاظت محیط زیست یگان حفاظت محیط زیست اخبار کنکور یادمان های دفاع مقدس یادمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان