Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@21:56:00 GMT

پرسپولیس پنالتی زن اول دارد؟

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۴۴۲۳

با جدایی بشار رسن پرسپولیسی ها هنوز پنالتی زن اول خود را نشناخته اند

هنوز مشخص نیست چه کسی پنالتی زن اول پرسپولیس است.

به گزارش طرفداری، بعد از جدایی بشار رسن هنوز پنالتی زن اول پرسپولیس مشخص نشده است. اگرچه بازیکنانی چون سیدجلال حسینی، کنعانی زادگان، نوراللهی، کامیابی نیا، شهریار مغانلو، سیامک نعمتی، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر همگی پنالتی زن های خوبی هستند اما هنوز گل محمدی برای انتخاب پنالتی زن اول تیمش به تصمیم مشخصی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که در آخرین بازی سرخ پوشان رخ داد و امید عالیشاه تصمیم گرفت پنالتی مقابل نفت مسجد سلیمان را خودش بزند.

معمولا چنین است که تحت هر شرایطی به هنگام اعلام پنالتی از سوی داور، پنالتی زن اول به سراغ توپ رفته و پنالتی را می زند مگر در شرایط خاص که پنالتی به آقای گلی یک بازیکن کمک کند یا بازیکن مقابل تیم سابق اش بازی کند وگرنه معمولا این پنالتی زن های اول هر تیمی هستند که پنالتی می زنند.

اما به نظر می رسد این فرد هنوز در پرسپولیس مشخص نشده است. باید دید پس از خراب شدن پنالتی پرسپولیس در بازی با نفت مسجد سلیمان که به از دست رفتن صدرنشینی انجامید، آیا گل محمدی با درس گرفتن از این اشتباه، پنالتی زن اول پرسپولیس را مشخص خواهد کرد یا نه.

 

 

اخبار داغ 

پیام نوروزی رسانه طرفداری | با بهترین آرزوها برای مردم ایران (ویدیو) واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تبریک سال 1400 توسط کارلس پویول، اسطوره بارسلونا / ویدیو آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنالتی زن اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

کد خبر 6097192

دیگر خبرها

  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)