Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:39:02 GMT

نصب بیش از ۵۰ اِلمان شهری به مناسبت نوروز در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۴۸۳۷

نصب بیش از ۵۰ اِلمان شهری به مناسبت نوروز در کرمانشاه

احسان احمدی نصر بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۲۰ جلسه کمیته زیباسازی و پنج جلسه مدیریتی برای آماده سازی فضای شهری برای ایام نوروز در شهرداری کرمانشاه برگزار شده است.

وی افزود: تمامی اقدامات انجام شده در زمینه زیباسازی فضای شهری به منظور کاهش دل آزردگی مردم که حاصل از بیماری کرونا است، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون زیباسازی شهرداری کرمانشاه با اشاره به نصب چندین مبلمان شهری در شهر کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ اِلمان شهری در شهر کرمانشاه نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه گهواره تمدن و سینه ستبر ایران اسلامی است، ادامه داد: در سال جاری زیباسازی شهر کرمانشاه متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، به طوری که این شهر هم اکنون به شهر بوم و رنگ تبدیل شده است.

احمدی نصر تصریح کرد: برای میزبانی از نوروز ۱۴۰۰ کف پیاده‌راه‌های اصلی و کف پیاده‌راه‌های کنار پارک‌ها رنگ آمیزی و نورپردازی‌های سطح شهر کرمانشاه انجام شد.

رئیس کمیسیون زیباسازی شهرداری کرمانشاه افزود: اقدامات انجام شده از جمله نصب اِلمان‌های شهری گذرا بوده و سبب تجمع مردم نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها نهاد عمومی غیردولتی هستند، گفت: تمامی خدمات شهری انجام شده از محل مشارکت‌های مردمی است، لذا هیچ فردی نباید به اِلمان‌های شهری آسیب برساند.

احمدی نصر از مردم خواست تا در صورت رؤیت هرگونه آسیب‌رسانی به مبلمان، اِلمان و فضاسازی شهری با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

کد خبر 5173922

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شهرداری کرمانشاه نوروز خدمات شهری ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه انتخابات 1400 شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا نوروز گرگان شیراز اردبیل شهر کرمانشاه ا لمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور، برگزار شد، گفت: مطالبات مردم پایین دست سد سیمره باید پرداخت شود.

وی افزود: در قانون، مالکیت ساکنان روستاهای پایین‌دست سد سیمره محترم شمرده شده و دولت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد که باید مدیر سد سیمره نسبت به کارشناسی و سپس پرداخت مطالبات ساکنان بالادست و پایین‌دست از جمله روستای تلخاب اقدام کند.

بهرام‌نیا ادامه داد: طی آخرین نشست مقرر شد در قالب نهضت ملی به ساکنین روستای تلخاب زمین و اقدام به ساخت مسکن شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: یکی از مطالبات مهم استان بحث پسماند است که در این حوزه باید بیشتر کار کنیم که محل پسماند در شهر ایلام، مهران، ایوان و ملکشاهی و استان مشخص شود.

وی یادآورشد: به مدیران متولی حوزه پسماند اخطار می‌دهیم که وضعیت خوبی در این حوزه نداریم چرا که بی‌توجهی به حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست.

استاندار ایلام تاکید کرد: معاون محترم عمرانی استانداری، فرمانداران و شهرداران ایلام، ملکشاهی و مهران به‌صورت مستقیم برای ایجاد محل پسماند وارد عمل شوند.

وی بیان داشت: سرمایه‌گذاری، هم‌افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در این حوزه بسیار ضروری است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: به معدود شهروندانی که حقوق شهروندی مردم را رعایت نکنند و پسماندهای خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها می‌کنند اخطار می‌دهیم که برابر قانون با قانون‌شکنان برخورد می‌شود.

وی با قدردانی از مشارکت مردم برای داشتن شهری زیبا، گفت مردم برای داشتن شهری زیبا بیش از گذشته مشارکت کنند، به خاطر جلوگیری از رها شدن پسماند توسط برخی افراد، در بسیاری از بلوارهای اطراف شهر ایلام از جمله بلوار شرقی شهر و میدان قرآن نیوجرسی نصب شد. باید در این حوزه فرهنگ‌سازی کنیم.

استاندار ایلام در پایان با بیان این‌که نهضت زیباسازی نمای بیرونی و داخلی ادارات در استان آغاز شده است، افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در این راستا اقدام کردند، قدردانی می‌کنیم و اداراتی هم که تاکنون در این راستا اقدام نکردند، باید هر چه سریع‌تر نسبت به زیباسازی سردرب ادارات تحت مدیریت خود اقدام نمایند. هم‌چنین دستگاه‌های اجرایی که این عملیات را آغاز کردند عملیات زیباسازی سیمای بیرونی و درونی شهر را تسریع دهند.

وی ضمن قدردانی از سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد: مساعدت و اعتبارات لازم برای خرید تجهیزات و امکانات برای اطفای حریق به این استان اختصاص یابد.

کد خبر 6089116

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری