Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودک گمشده در لنگرود پس از ساعت ها تلاش به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی لنگرود گفت: شب گذشته کودک گمشده‌ای با مراجعه به پلیس، با کمک و هوشیاری ماموران وظیفه‌شناس کلانتری ۱۱ این شهرستان به آغوش خانواده خود بازگشت.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته کودکی که خانواده خود را گم کرده بود پس از ساعت‌ها سردرگمی و نگرانی با چشم گریان به ماموران مستقر در میدان طبیعت مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان لنگرود با جستجو موفق شدند خانواده کودک خردسال گمشده را پیدا کرده و کودک را به خانواده‌اش تحویل دهند.

کودک گمشده لنگرودی پیدا شد

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود به والدین توصیه کرد: هنگامی که با کودکان خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر می‌برند هرگز از آنها غفلت نکرده و همچنین به کودک خود آموزش دهند در این گونه مواقع حتما از پلیس کمک بخواهند.

مادر این کودک نیز در گفت‌وگو با ماموران پلیس بیان کرد: من به فرزند خود آموخته‌ام که مطمئن‌ترین دستان برای اعتماد در هر مکان و هر زمان پلیس است و امروز فرزندم این موضوع را خود تجربه کرد و همیشه قدردان پلیس خواهد بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا لنگرود اخبار حوادث گمشدن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرد دختر عکس مادر بیمارستان قتل تجاوز فیلم پلیس همخوابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین