Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:59:10 GMT

هلال‌احمر زنجان آماده امدادرسانی در حوادث نوروزی

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۵۰۸۴

هلال‌احمر زنجان آماده امدادرسانی در حوادث نوروزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید قاسم موسوی در جریان بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان زنجان، اظهار کرد: هدف از برقراری این‌گونه ارتباط‌ها، ایجاد انگیزه بیشتر، ارتقای خدمات امدادگران و نجات‌گران فعال و تلاشگر هلال‌احمر در جاده‌های استان است.

وی با بیان اینکه امدادگران و نجات‌گران در جمعیت هلال‌احمر استان زنجان مایه افتخار این مجموعه هستند، تاکید کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی نجات‌گران و امدادگران هلال‌احمر در ارائه خدمات امدادی و کمک به درراه‌ماندگان ناشی از برف و کولاک اخیر جاده‌های استان قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال‌احمر محل خدمت برای هم‌وطنان متاثر از حوادث و مخاطرات و خانواده‌های کم‌برخوردار است، تصریح کرد: با تلاش‌های بی‌منت همه مدیران، کارکنان و اعضای داوطلب، هلال‌احمر استان از جایگاه ویژه‌ای نزد هم‌وطنان برخوردار است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با یادآوری اینکه اصل خدمت در این جمعیت، آماده بودن برای مقابله با حوادث است، متذکر شد: آمادگی همیشگی در هر ساعت از شبانه‌روز برای مواجهه و ارائه خدمات در مخاطرات، حوادث احتمالی و بحران‌هایی که احتمال بروز آن وجود دارد، ضروری است.

موسوی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا تلاش‌ها و خدماتی که برای هم‌وطنان ارائه می‌کنیم بهتر از روز قبل باشد و به خدمات مطلوب و رضایت بخش افتخار کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با یادآوری این مطلب که در طرح خدمات نوروزی امسال، ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و اکیپ‌های امدادی فعال است، افزود: از این تعداد ۱۰ پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای، ۸ اکیپ امدادی پشتیبان و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان فعال و در طرح خدمات نوروز خدمات پاسخ‌گوی حوادث احتمالی هستند.

موسوی با بیان اینکه در این طرح ۳۳۵ نیروی امدادگر به صورت شبانه‌روزی برای هم‌وطنان در حوادث احتمالی خدمات می‌دهند، تاکید کرد: از این تعداد امدادگر، ‭۲۵۰‬ نجات‌گر و امدادگر داوطلب و ۸۵ نفر نیز از پرسنل مجموعه هلال‌احمر در سطح استان زنجان هستند.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ ناوگان خودرویی ۵۵ دستگاه خودرو در اختیار داریم که در هر شرایط آماده به کار هستند و برای حوادث احتمالی فعال می‌شود.

کد خبر 5173945

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سفر نوروزی قاسم موسوی ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه انتخابات 1400 شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها نوروز انتخابات شورای شهر و روستا گرگان شیراز اردبیل جمعیت هلال احمر هلال احمر استان حوادث احتمالی امداد و نجات استان زنجان هم وطنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر