Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@22:37:09 GMT

انسداد ۱۰ جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۵۷۷۰

انسداد ۱۰ جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها عنوان کرد: هم اکنون تعدادی از جاده های کشور به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

به گزارش مشرق، ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود ۸۰۰ دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ترافیک «سنگین» در معابر منتهی به بهشت زهرا/ممنوعیت تردد شبانه در «جاده‌ها» نداریم!

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، مردم حتما از انجام سفرهای غیرضروری در ایام نوروز خودداری کنند.

* ترافیک در محورهای هراز و کندوان

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمال، بیان کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور کندوان مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا سیاه بیشه و ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های مشاء، گزنک و وانا نشان می دهد.

محرابی نیا از تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در جاده های تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، گفت: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک داریم.

* کاهش ۲۹ درصدی ترافیک جاده ها در ۲۴ ساعت گذشته

وی بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲۳۴۱ دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل ۲۸.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۶.۸ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* آزادراه کرج-قزوین‌ پرترددترین جاده کشور

محرابی نیا اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-قزوین‌ با ۱۰۲ هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با ۹۷ هزار تردد و آزادراه کرج-تهران با ۷۶ هزار تردد، ثبت شد.

* نبود ایمنی در مسیر عامل انسداد ۱۰ محور 

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها عنوان کرد: هم اکنون محور پونل-خلخال، محور شهمیرزاد - سمنان در استان سمنان، محور فرعی شمشک-دیزین، محور خرم‌آباد-پلدختر و جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی افزود: همچنین محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور گنج نامه-تویسرکان، محور وازک-بلده در مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود و جاده شهداد-نهبندان، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا توصیه های ایمنی وضعیت جاده ها سفر وضعیت ترافیکی آزادراه کرج نبود ایمنی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، از روز گذشته شاهد حجم تردد در سطح راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی این استان بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان عادی و روان است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به بارندگی در سطح راه‌های ارتباطی استان، بیان کرد: براساس پیش بینی روز‌های گذشته اداره کل هواشناسی قزوین، هم اکنون شاهد بارش‌های مقطعی در تمام استان هستیم و همین مساله باعث لغزندگی سطح جاده‌ها نیز شده است.

وی ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و رعایت فاصله طولی را نیز مورد توجه قرار دهند.

به گفته رییس پلیس راه قزوین طی شبانه روز گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس