Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سیدعلیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان کاشان با اشاره به تلاش و مجاهدت پرسنل بهداشتی و درمانی کاشان در میدان مبارزه با کرونا گفت: تاکنون بیش از ۴۲ هزار تست کرونا در کاشان انجام شده است که از این بین بیش از ۱۵ هزار تست مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه در مدت شیوع ویروس کرونا ۱۱۴ مادر باردار مبتلا به کرونا با همت و تلاش شبانه روزی اعضای کادر درمان منطقه کاشان نجات یافته‌اند، ابراز داشت: هشت نفر از این مادران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودند که تمام آن‌ها با حال عمومی خوب در نهایت ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای تأمین دارو‌های بیماران کرونایی در منطقه کاشان در مدت شیوع ویروس کرونا هزینه شده است، تصریح کرد: ۹۸ میلیارد ریال از این مبلغ فقط برای تهیه داروی رمدیسیور اختصاص داده شده است.

او با اشاره به اینکه با وجود تحریم با کرونا هم می‌جنگیم، خاطرنشان کرد: در مدت زمان شیوع ویروس کرونا ۶۹۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در منطقه کاشان خریداری شد که ۱۷۰ میلیارد ریال از این تجهیزات توسط خیران ارجمند تهیه گردید.

 مروجی با اشاره به ۵۰ هزار بازدید و بازرسی توسط کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مدت تاکید کرد: ویروس کرونا همچنان در سطح منطقه کاشان در حال جولان است و روزانه تعدادی از همشهریان ما را مبتلا یا گرفتار تخت‌های بیمارستانی می‌کند و از این لحاظ همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی و عدم حضور در هرگونه تجمعات در دستور کار همشهریان عزیز قرار گیرد.

او با بیان اینکه طی روز‌های اخیر متأسفانه آمار ابتلاء و مرگ و میر در کشور عراق به شدت افزایش یافته است، گفت: لازم است تا اقدامات پیشگیرانه برای کنترل مرز‌های کشور برای هرگونه تردد به شدت پیگیری شود.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تست کرونا مراقبت های ویژه استفاده از ماسک ویروس کرونا میلیارد ریال ویروس کرونا منطقه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو