Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:37:44 GMT

سولسشر: قدرت برونو فرا انسانی نیست

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۶۷۸۱

سولسشر: قدرت برونو فرا انسانی نیست

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در مورد اهداف تیمش تا پایان فصل صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امشب با قبول شکست 1-3 مقابل لسترسیتی با رقابت های جام حذفی انگلیس وداع کرده و فرصت فتح عنوان قهرمانی را از دست داد. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان و نروژی یونایتد ضمن ابراز تاسف از این شکست مدعی شد هدف آنها موفقیت در لیگ برتر و لیگ اروپا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوله گونار سولسشر گفت: "حالا ما باید روی رقابت های لیگ اروپا و لیگ برتر تمرکز کنیم، بله ما دوست داشتیم به ومبلی برویم، اما اکنون تمام تمرکز ما روی بازی هایی است در ادامه در پیش رو داریم. رسیدن به اهداف مان آسان نخواهد بود، اما ما می خواهم ادامه داده و در اروپا نیز تا آنجا که ممکن است پیش برویم.

 

 

ما در جدول لیگ برتر وضعیت خوبی داریم و می خواهیم به پیشرفت خود ادامه دهیم، البته لسترسیتی در جدول رده بندی پشت سر ما است، پس کار آسانی پیش روی ما نخواهد بود.  وقتی برنده می شویم، با هم برنده می شویم و وقتی می بازیم هم با هم می بازیم.

 

نمی خواهیم انگشت اتهام را به سمت کسی برده و شخص خاصی را سرزنش کنیم. در مورد صحنه گل اول و اشتباه فرد باید بگویم که همیشه هدف ما بازی سازی از عقب و زمین خودمان است، اما گاهی اوقات این روش جواب نمی دهد و امشب نیز همین اتفاق رخ داد.

 

نیمکت نشینی برونو فرناندز در بازی امشب؟ او اخیر خیلی بازی کرده بود. او قدرتی فرا انسانی نداشته و برونو نیز یک انسان است. برونو می خواست بازی کند، اما بعضی اوقات شما به نفع تیم و او تصمیم می گیرید."

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد

تصاویر به دست آمده از یک پهپاد سرنگون شده در غزه نشان می‌دهد که ارتش اشغالگر چگونه از یک مرد فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه الجزیره خبر داد که به تصاویر یک پهپاد سرنگون شده در غزه دست یافته است که نشان می‌دهد اشغالگران از فلسطینی‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

تصاویر ضبط شده توسط این پهپاد نشان می‌دهد که تانک‌های ارتش اسرائیل وارد قبرستان «التوانسه» در محله الشجاعیه شده‌اند و همچنین درون چند مدرسه سنگر گرفته‌اند.

طبق این ویدئو ارتش اشغالگر چند فلسطینی را به عنوان سپر انسانی وارد یکی از مدارس می‌کنند تا از آتش رزمندگان فلسطینی در امان بمانند.

اسرائیل غیرنظامیان بیمارستان الشفاء را سپر انسانی کرده است

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • ده‌روسی: با لورکوزن بازی داریم، یک تیم خیلی ترسناک!
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم