Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@13:30:48 GMT

سولسشر و خوش‌بینی به ماندگار شدن ستاره اروگوئه‌ای

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۳۵۰۷

سولسشر و خوش‌بینی به ماندگار شدن ستاره اروگوئه‌ای

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، می گوید مذاکرات برای تمدید قرارداد با ادینسون کاوانی به خوبی در حال انجام است.

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که ادینسون کاوانی بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در پاری سن ژرمن این تیم را ترک کرد. در این بین شایعات زیادی پیرامون آینده این ستاره اروگوئه‌ای به گوش می‌رسید اما نهایتاً او تصمیم گرفت به منچستر یونایتد بپیوندد و چالش جدید خود را در فوتبال انگلیس تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بندی در قرارداد ادینسون کاوانی با منچستر یونایتد وجود دارد که به واسطه اش دو طرف می‌توانند در صورت توافق آن را برای یک سال دیگر تمدید کنند؛ موضوعی که با واکنش اوله گنار سولسشر روبرو شده و او در این باره می گوید: " ما در حال مذاکره با ادینسون هستیم. ادینسون یک مهاجم برجسته است و هر کاری که تصمیم بگیرد، انجام می دهد. ما در حال انجام مذاکرات خوبی با او هستیم.

 

ما به یک تیم رقابتی احتیاج داریم و در آن وجود بازیکنی که بتواند برای ما گل بزند، لازم است بنابراین در حال بررسی تمدید قرارداد با ادینسون کاوانی هستیم."

 

 

 

 

اوله گنار سولسشر در حالی به تمدید قرارداد با ادینسون کاوانی خوش‌بین به نظر می رسد که چندی پیش پدر این ستاره اروگوئه ای اعلام کرده بود پسرش از حضور در انگلیس و منچستر یونایتد خوشحال نیست و قصد دارد ادامه فوتبال خود را در بوکاجونیورز آرژانتین پشت سر بگذارد. اکنون باید منتظر ماند و دید که نهایتاً این شایعات چه زمانی پایان خواهد یافت و این که ادینسون کاوانی بالاخره چه تصمیمی خواهد گرفت.

ادینسون کاوانی منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادینسون کاوانی منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر ادینسون کاوانی منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد

ستاره خط میانی نراتزوری با این تیم تمدید می کند

طرفداری | نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی آماده امضای قرارداد جدیدش با اینتر است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو بارلا به زودی با اینتر تمدید می کند. نراتزوری با هافبک 27 ساله خود بر سر قراردادی تا تابستان 2029 با دستمزد 7 میلیون یورویی به توافق رسیده و فقط امضا شدن آن باقی مانده است. بارلا تاکنون 230 بار برای اینتر به میدان رفته و آمار 22 گل و 51 پاس گل را به ثبت رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏