Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، اعتراضات در فرانسه علیه قانون جنجالی جدایی طلبی که برخی آن را علیه مسلمانان قلمداد می‌کنند، همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی، پاریس، پایتخت فرانسه در کنار شهر‌های دیگری نظیر شهر‌های مارسیلیا و لیون امروز یکشنبه شاهد برگزاری تظاهراتی علیه این قانون و اسلام هراسی در فرانسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان در پاریس از میدان «چاتلت» در مرکز این شهر به میدان ریپابلیک ذفتند و شعار «اسلام هراسی را متوقف کنید» سرداده و از این قانون انتقاد کردند.

پیشتر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفته بود این قانون حاوی ارزش‌های فرانسه از قبیل لائیسیته و برابری جنسیتی است و مانع از آن می‌شود که افکار افراطی مردم را به خشونت تحریک کنند؛ اما تظاهرکنندگان می‌گویند هدف از این قانون اعمال فشار بر مسلمانان در قالب اسلام‌هراسی سیاسی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جدایی طلبی اعتراضات در فرانسه اسلام هراسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)