Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@06:06:40 GMT

گانتز: نتانیاهو در فکر فرار است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۶۹۳۷

گانتز: نتانیاهو در فکر فرار است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه درباره برنامه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم برای فرار از محکومیت در پرونده‌های فساد دولتی و مالی هشدار داد.

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده در خصوص فساد دولتی و مالی علیه وی تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گانتز که به عنوان رئیس حزب «آبی‌وسفید» در تلاش است کرسی‌های کنونی خود در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) را در انتخابات پیش رو حفظ کند، وعده داد که مانع نتانیاهو خواهد شد.

بعد از وقفه چند ماهه در برگزاری جلسات رسیدگی مقدماتی به پرونده‌های فساد نتانیاهو به دلیل شیوع گسترده ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی، این روند روز بیستم بهمن ماه با حضور نتانیاهو در دادگاه از سر گرفته شد.

نتانیاهو و شرکای جرم او که در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده‌های فساد خود حاضر شده بودند، تمام اتهامات وارده را رد کرده‌اند.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، گانتز شامگاه شنبه در صفحه توئیتر خود از ترفند نتانیاهو برای فرار از محاکمه پرده برداشت: «چقدر ساده است که دادستان کل را اخراج کنید و محاکمه را نیز لغو نمایید! این نقشه نتانیاهو است، و فقط من و [حزب] آبی‌وسفید در کنست مانع او خواهیم شد».

دادگاه قدس اشغالی پیشتر اعلام کرده بود جلسه بعدی دادگاه رسیدگی به پرونده‌های فساد نتانیاهو در تاریخ ۵ آوریل (۱۶ فروردین) یعنی  کمتر از دو هفته بعد از انتخابات برگزار می‌شود.

پربیننده ترین پیام نوروزی بایدن: باید برای دستیابی به صلح همکاری کنیم اعتراض زنان در بیروت +عکس تمام موشک‌هایی که عربستان را هدف قرار دادند از سوی ایران است مناقشه هسته‌ای؛ کلاف سردرگم بازگشت به برجام آمریکایی‌ها از پوتین عذرخواهی کردند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو برجام پرونده های فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دادگاه لاهه و پیامدهای جهانی
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است