Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از سکینه سالاری اعلام کرد: مراکز اقامتی مجاز در زمان حاضر این ظرفیت را دارند تا در قالب دستورالعمل‌های سفر ایمن و هوشمند پذیرای تورهای برنامه ریزی شده باشند.

وی با اشاره به جلوگیری از فعالیت تورهای بدون کد اضافه کرد: تنها تورهایی می‌توانند در قالب سفرهای ایمن و مسئولانه فعالیت کنند که از قبل در سامانه ثبت نام کرده و قابلیت کنترل و شرایط ارزیابی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری ادامه داد: همه می‌دانیم که شرایط کنونی مناسب سفر نیست ولی همه تلاش ما این است تا بتوانیم در این روزها، زمینه سفر ایمن و مسئولانه را برای استفاده علاقمندان و گردشگران فراهم کنیم.

وی بیان کرد: در این ارتباط ۱۶ تیم نظارتی بر واحدهای اقامتی استان بوشهر در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام دستورالعمل‌های سفر ایمن و مسئولانه نظارت می‌کنند. 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: همچنین فرم‌های خوداظهاری از طرف کارشناسان حوزه گردشگری تهیه شده که در اختیار مراکز اقامتی قرار گرفته‌است و با ارائه آن به مسافران و گردشگران، کارشناسان تیم‌هی نظارت به طور مستقیم با چگونگی عملکرد این واحدها آشنا شده و فعالیت آنان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

سالاری یادآور شد: با توجه به شرایط سفر به استان بوشهر، فقط از طریق تورهای دارای کد با استفاده از وسیله نقلیه عمومی و اسکان در واحدهای اقامتی دارای مجوز امکان پذیر است.

برچسب‌ها بوشهر گردشگری اقامت ۲۴ مسافرت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گردشگری اقامت ۲۴ بوشهر گردشگری اقامت ۲۴ مسافرت اخبار کنکور استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه ایمن شد.

در راستای تحقق اجرای طرح های عمرانی شهرداری منطقه پنج، پروژه ایمن‌سازی و مرتفع‌سازی دیوارها و کانال‌های سنگی سطح منطقه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال از سوی حوزه معاونت فنی و امور زیربنایی منطقه ۵ ارومیه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند