Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان دیشب در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: سه شهرستان گلپایگان، خوانسار و لنجان در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند که باید از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش بیماری کووید ۱۹ در این مناطق به کار گرفته شود.

او از فرمانداران این شهرستان‌ها خواست، کنترل کرونا و محدودیت‌های مصوب ستاد ملی را با جدیت پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار اصفهان  با تاکید بر پیگیری جدی طرح شهید سلیمانی، ادامه داد: دورکاری باید به عنوان یک اصل در سه شهرستان اعمال شود، زیرا از حجم تردد‌ها می‌کاهد.

رضایی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به مردم در راستای وضعیت کرونا در استان باید در راس امور قرار گیرد و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها اطلاع رسانی از وضعیت منطقه را به مردم گوشزد کنند.

او اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا در شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار و لنجان مراسم معنوی، مذهبی، عقد، عروسی، عزا و نماز جمعه ممنوع است و با تاسی از مقام معظم رهبری مراسم به صورت انفرادی برگزار شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مسافران فرصت دارند ظرف ۷۲ ساعت آینده شهرستان‌های کلپایگان، خوانسار و لنجان را ترک و به منازل خود بازگردند، اظهار کرد: فرمانداران با قاطعیت تمام این موضوع را دنبال کنند.

به گفته او انسداد راه‌های ورودی و خروجی شهر‌های با وضعیت خاص برمبنای دستورالعمل از وظایف نیروی انتظامی است و باید یک تیم مدیریتی و بازرسی برای کنترل این مناطق اعزام شود.

رضایی گفت: با جدیت، تعامل، هماهنگی، همدلی و هم افزایی می‌توان مسائل و مشکلات را حل و فصل کرد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان رامیان گفت: صبح دیروز بر اثر بارندگی‌های شدید و قابل توجه مسیر ورودی روستای کشکک رامیان سست شد و دچار رانش شد، اما خسارتی در پی نداشت.

او افزود: مسیر ورودی روستای کشکک رامیان در سال ۹۶ نیز به طول ۵۰ متر دچار رانش شده بود که پس از آن کار دیواره سازی آن به همت اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده بود.

فرماندار رامیان گفت: امروز مسئولان بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیریت بحران از این منطقه بازدید کردند قرار شد کار مطالعاتی برای ترمیم و راه‌های جلوگیری از رانش انجام شود.

 براساس اعلام هواشناسی ۱۰۴ میلی‌متر بارش از رامیان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته