Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:07:32 GMT

تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری سمنان در تعطیلات نوروزی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۸۲۱۹

تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری سمنان در تعطیلات نوروزی

گروه استان‌ها- مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از تشدید نظارت‌ها بر تأسیسات گردشگری این استان در ایام تعطیلات نوروزی امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان ، مهدی جمال صبح امروز در حاشیه سرکشی از تأسیسات گردشگری مهدی‌شهر اظهار داشت: امسال به توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت محدودیت‌های کرونایی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا هیچ‌گونه تبلیغی در حوزه جاذبه‌های استان سمنان صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علیرغم محدودیت‌های کرونایی اما بر اساس گزارش‌ها و آمار شاخص‌ها، پذیرش مسافران در تأسیسات گردشگری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری گلستانتأسیسات گردشگری اصفهان در ایام نوروز تا سقف 50درصد خدمات‌رسانی می‌کنندکرونا 170 میلیارد ریال به تأسیسات گردشگری استان ایلام خسارت وارد کرد

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بیان کرد: سرکشی از تأسیسات گردشگری در سراسر استان سمنان به‌صورت جدی، روزانه و چرخشی در دستور کار قرار گرفته است.

جمال گفت: برنامه کاری برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بر اساس اعلام رنگ‌بندی روزانه شهرستان‌های استان سمنان از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: مسافران و عموم هم استانی‌ها باید به‌صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و دستکش را رعایت کنند و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی با جدیت انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نظارت بر مراکز خدماتی و تأسیسات گردشگری بین‌راهی از 2 هفته گذشته در استان سمنان آغاز شده است.

جمال تأکید کرد: هیچ‌گونه تور غیرمجازی حق پذیرش مسافر در ایام نوروز پیش رو در استان را نداشته و تنها تورهای مجاز با رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی حق فعالیت و جذب مسافر دارند.

وی خاطرنشان کرد: تبعیت از مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در دستور کار قرار دارد و به‌واسطه دستورالعمل این ستاد در خصوص سفرهای نوروزی، اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/363/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تأسیسات گردشگری استان سمنان ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد نوروزی گفت: پرونده قاچاق ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیون ۱۷۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.
رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی میبد، افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته نوروزی، شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت هفت میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و ارز تعزیرات حکومتی میبد افزود: پس از گذشت زمان و انجام مراحل قانونی، پرونده در واحد اجرای احکام مختومه و به بایگانی ارسال شد. 
نوروزی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میبد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • آسمان استان بوشهر بارانی شد
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد