Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه قطری در گزارشی تعجب خود از عدم دعوت رامین رضاییان به اردوی تیم ملی فوتبال ایران را اظهار کرد.

خبرگزاری میزان - 

روزنامه استاد الدوحه: سرمربی تیم ملی ایران سه بازیکن از لیگ ستارگان قطر را به این تیم دعوت کرد و رامین رضاییان که به صورت قرضی از الدحیل در السیلیه بازی می‌کند و به صورت مدام در ترکیب تیم کشورش بود، در این فهرست حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست ایران امید ابراهیمی از الاهلی، علی کریمی از الدحیل و شجاع خلیل زاده از الریان حضور دارند. رامین در دوران حضورش در الشحانیه و الدحیل در لیست تیم ملی ایران قرار داشت اما سرمربی ایران بدون اعلام دلیل تصمیم گرفت او را کنار بگذارد. رامین در ابتدای این فصل به تیم الدحیل رفت و به صورت قرضی به السیلیه پیوست.

 

بیشتر بخوانید: استقلال به دنبال آغاز مذاکره برای تمدید قراردادها

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال رامین رضاییان دراگان اسکوچیچ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال رامین رضاییان دراگان اسکوچیچ رامین رضاییان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایه که مهمترین روزنامه قطر است، انتقاد شدیدی از وسام رزق، سرمربی السد دارد که تیمش در ضربات پنالتی مقابل الوکره در نیمه نهایی جام حذفی کنار رفته است.

الرایه می‌گوید؛ تیم السد بهای سنگینی برای فلسفه وسام رزق، سرمربی این تیم در دیدار روز گذشته خود مقابل الوکره در نیمه نهایی جام حذفی قطر پرداخته است.

رسانه‌های قطری باخت تیمی که تا دقیقه ۷۳ با دو گل پیش بوده را نابخشودنی می‌دانند و نفرات انتخاب شده برای این بازی توسط سرمربی و تعویض‌های او را علت اصلی این شکست برشمردند.

باخت تیم السد در نیمه نهایی جام حذفی قطر، وسام رزق، سرمربی بومی السد را در برابر توپ آتش انتقادات قرار داد و با توجه به انتقادات فراوان، ادامه حضور او در فصل جدید را بسیار سخت کرده است. 

الرایه در پایان گزارش خود می‌نویسد:"انتظار می‌رود که مدیران السد در اسرع وقت قرارداد خود را با یک مربی جدید نهایی کنند؛ به خصوص که پیش از این اعلام شده بود که مربیگری وسام در این تیم یک مرحله انتقالی پس از جدایی برونو میگل بوده است."

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره