Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عسگری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در مجموع ۳۲۴ نامزد شورای شهر مربوط به شهرهای زنجان، نیک پی و ارمغانخانه ثبت نام قطعی کردند که از این تعداد ۲۵ نفر سابقه عضویت ادوار گذشته شورای شهر را در کارنامه خود دارند.

وی اضافه کرد: از مجموع ثبت نام شدگان ۲۹۹ نامزد برای شهر زنجان ۱۲ نامزد برای شهر نیک پی و ۱۳ نفر نیز مربوط به ارمغانخانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول در خصوص رده های سنی داوطلبان شورای شهر زنجان گفت: در این دوره از شوراها ۲۶ نفر زیر ۳۰ سال، ۴۹ نفر بین ۳۰ تا ۳۵ سال، ۷۸ نفر بین ۳۶ تا ۴۰ سال، ۵۵ نفر بین ۴۱ تا ۴۵ سال، ۵۰ نفر بین ۴۶ تا ۵۰ سال، ۴۰ نفر بین ۵۱ تا ۵۵ سال، ۲۰ نفر بین ۵۶ تا ۶۰ سال بوده و ۶ نفر نیز بالای ۶۰ سال ثبت نام کرده است.

وی با اشاره به به میزان تحصیلات ثبت نام شدگان قطعی گفت: ۱۲ نفر با تحصیلات حوزوی و ۶ نفر دیپلم و ۲ نفر زیر دیپلم  هستند که این افراد به دلیل آنکه سابقه شورایی در محل ثبت نام داشته، بر اساس قانون اجازه انجام چنین کاری به او داده شده است.

عسگری افزود: بر این مبنا هشت نفر فوق دیپلم،۱۵۳ نفر از داوطلبان دارای مدرک تحصیلی لیسانس ۱۳۱ داوطلب دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و ۱۲ نفر هم دارای مدرک دکتری هستند.

فرماندار شهرستان زنجان گفت: ۳۰ نفر از ثبت نام شدگان بازنشسته، هشت نفر استاد دانشگاه، ۹۹ نفر کارمند، ۳۱ نفر فرهنگی، ۹۶ نفر شغل آزاد و ۳۶ نفر از سایر مشاغل، ۱۲ نفر بیکار، ۲ نفر پزشک، پنج نفر روحانی و سه نفر وکیل هستند.

وی اضافه کرد: هم اکنون در حال بررسی سوابق داوطلبان ثبت نامی در مراجع  چهار گانه هستیم که طی مهلت ۱۰ روزه بر اساس قانون اعلام خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: برخی از داوطلبان که روز نخست ثبت نام و مدارک خود را ارسال کرده اند، مراجع چهارگانه ثبت احوال، نیرو ی انتظامی، قوه قضاییه و وزارت اطلاعات در خصوص این افراد نظرات خود را اعلام می کنند.

وی خاطر نشان کرد : پس از اتمام این مرحله هیات اجرایی کار بررسی صلاحیت داوطلبان را به مدت ۲ هفته  انجام می دهد و بعد این مدت، مراتب تایید یا رد را به هیات نظارت اعلام خواهند کرد و هیات های  نظارت نیز در گام اول به خود داوطلب اعلام می کنند و سپس رسیدگی های بعدی را انجام خواهند داد.

به گفته فرماندار زنجان، از مجموع ثبت نام شدگان قطعی ۵۶ نفر از خانواده ایثارگران هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی زنجان انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی زنجان اخبار کنکور ثبت نام شدگان شورای شهر نفر بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست و طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و همینطور خدابنده پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان امروز در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: همه اقدامات ستاد انتخابات استان، بر‌اساس تقویم و برنامه زمان‌بندی اعلامی ستاد انتخابات کشور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است مطرح کرد: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی به زمانبندی تبلیغات نامزدهای این مرحله نیز اشاره کرد و گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه13 اردیبهشت تا 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت ادامه دارد.

این مسئول گفت: همچون دور نخست، برنامه‌های تبلیغاتی در صداوسیما و امکانات ویژه دستگاه‌‌های دولتی برای استفاده نامزدها تعیین و به آنان ابلاغ شده است؛ 491 شعبه ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه (زنجان – طارم ) و (خدابنده) مستقر هستند.

به گفته رفیعی؛ در حوزه انتخابیه ( زنجان – طارم ) 199 شعبه ثابت و 132 صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده 90 شعبه ثابت و 70 صندوق سیار اخذ رای پیش بینی شده است.

گفتنی است، انتخابات در حوزه های انتخابیه زنجان – طارم  برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین تنها منتخب به دور دوم کشیده شده است و قرار است دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند