Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بهمن روشنی با اشاره به استمرار شیوع کرونا در نوروز امسال گفت: امسال هم مانند سال گذشته شرایط نوروز متفاوت بوده و به همین علت تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بویژه مراکز پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های فارابی و گلستان در حالت آماده باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنی یادآور شد: همچنین تمام مراکز پاراکلینیک اعم از آزمایشگاه ها، مراکز تصویربرداری شیفت بندی شده اند تا بیماران در تعطیلات نوروز به مشکل برنخورند.

او یادآور شد: این شیفت بندی در خصوص کلینیک‌های دندانپزشکی هم صورت گرفته و مراکز شبانه روزی هم که در تمام تعطیلات نوروز فعال خواهند بود.

روشنی بیان کرد: کلینیک‌هایی درمانی مثل مهدیه، شهید فتاحی در این ایام بجز روز‌های تعطیل رسمی آماده خدمات رسانی به مردم هستند روند درمان بیماران خاص و صعب العلاج هم در این ایام ادامه خواهند داشت و مراکز درمانی این بیماران تعطیل نمی‌شود.

او این اطمینان را داد که هیچ بیماری در ایام نوروز بدون درمان نمی‌ماند و خدمات رسانی به بیماران در تعطیلات نوروز تعطیل نمی‌شود.

روشنی در ادامه با اشاره به وضعیت زرد کرمانشاه در بحث کرونا گفت: این وضعیت محدودیتی برای سفر‌های نوروزی ایجاد نمی‌کند، اما درخواست ما از تمام مردم این است که برای حفظ جان و سلامت خود و عزیزانشان در نوروز امسال از سفر رفتن به طور جد خودداری کنند این سفر‌ها می‌تواند در پایان تعطیلات به تلخی‌های جبران ناپذیری تبدیل شود و با فوت یکی از عزیزان تلخی آن برای همیشه در کام یک خانواده بماند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در سطح کشور گفت: سفر رفتن در شرایطی که این ویروس شیوع داشته و قدرت سرایت و بیماری زایی آن بالاست کار بسیاری پرخطری است و از مردم می‌خواهیم در این ایام سفر نروند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!

به گزارش |ورزش سه"، طلسم شکست‌ناپذیری سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس تمدید شد تا شاگردان اوسمار فرصت صدرنشینی را از دست بدهند و همچنان در تعقیب استقلال در پنج هفته پایانی باشند.

نکته جالب آنکه با این مساوی، عملکرد ضعیف سرخپوشان مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی در یک دهه اخیر ادامه یافت و حالا رکورد شکست‌ناپذیری طلایی پوشان مقابل سرخ‌ها در آزادی به هفت سال رسید.

این آمار زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید پرسپولیس در ده سال گذشته تنها دو مرتبه موفق به شکست دادن سپاهان در بازی‌های خانگی مقابل این تیم شده است.

نتایج بازی‌های پرسپولیس- سپاهان در ورزشگاه آزادی در یک دهه اخیر:

پرسپولیس ۱-۲ سپاهان (۱۳۹۳)
پرسپولیس ۲-۲ سپاهان (۱۳۹۴)
پرسپولیس ۲-۱ سپاهان (۱۳۹۵)
پرسپولیس ۲-۰ سپاهان (۱۳۹۶)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۳۹۷)
پرسپولیس ۰-۲ سپاهان (۱۳۹۸)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۳۹۹)
پرسپولیس ۰-۱ سپاهان (۱۴۰۱)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۴۰۲)

دیگر خبرها

  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • گره اندر گره
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!