Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@02:51:11 GMT

ورود یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر به گیلان در آغاز نوروز

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۸۶۶۱

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود حلاج پور اظهار داشت:تا کنون۱۷هزار و ۸۳۹ نفر از موزه‌ها، اماکن تاریخی و تأسیسات تفریحی استان بازدید کرده‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی گیلان ادامه داد: با توجه به آمارها، بنای تاریخی قلعه‌رودخان و موزه‌ میراث روستایی رشت انتخاب نخست گردشگران برای بازدید از جاذبه‌های استان گیلان به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود حلاج‌پور با اشاره به وضعیت مطلوب رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری گیلان گفت: نیروها و واحدهای نظارتی اداره‌کل با انجام گشت‌های نظارتی مداوم، نحوه رعایت پروتکل‌های اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا در تأسیسات گردشگری و اقامتی مجاز استان گیلان را در طول ایام نوروز به طور دقیق مورد رصد قرار می‌دهند .

وی بیان کرد: تاکنون ۷۸۲ بازدید میدانی انجام شده و واحدهای گردشگری استان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت مطلوبی قرار دارند و در صورت مشاهده نقض این پروتکل‌ها با واحدهای خاطی برخورد می‌شود.

بر اساس گزارش و آمارهای اداره‌کل حمل و نقل و راهداری گیلان در بازه‌ی زمانی ۲۷ الی ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، بیش از ۲۱۸ هزار دستگاه خودرو از طریق مبادی ورودی به استان گیلان وارد شدند که در این میان محور آزاد راه قزوین-رشت و رامسر-چابکسر به ترتیب بیشترین آمار ورودی و محور خلخال به اسالم کمترین حجم ورودی وسایل نقلیه را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه