Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:24:40 GMT

هدف گذاری ذوب آهن برای دستیابی به تولید ۳ میلیون تن

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۹۳۰۵

هدف گذاری ذوب آهن برای دستیابی به تولید ۳ میلیون تن

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، شعار سال را نیاز تولید کنندگان کشور دانست و گفت: ذوب آهن برای تولید نباید دغدغه تأمین مواد اولیه را داشته باشد چرا که مسائلی همچون مباحث فنی تولید، صادرات و... به اندازه کافی ایجاد دغدغه می‌کند.

منصور یزدی زاده که در بین کارکنان خط تولید این شرکت در بخش‌های کوره بلند، فولادسازی و نورد حضور پیدا کرده بود، گفت: اتفاقات خوب سال سخت ۱۳۹۹ حاصل تلاش، همدلی و تعهد یکایک همکاران ذوب آهنی بود که با تمام وجود برای صنعت و اقتصاد کشور کوشش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تولید ذوب آهن اصفهان در سال گذشته، افزایش کمی (حدود ۴ هزار تن) نسبت به سال ۹۸ داشت، اما به لحاظ کیفی و تنوع محصولات به ویژه در تولید ریل و کلاف و سایر محصولات جدید، دستاوردهای خوبی حاصل شد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، راه اندازی کوره بلند شماره یک در سال ۹۹ را دستاوردی مهم و ارزشمند برای این شرکت دانست و اظهار کرد: این موفقیت با همدلی تلاشگران ذوب آهنی حاصل شد و این کوره خیلی زود به تولید عادی رسید.

وی شیوع ویروس کرونا را از جمله اثرگذارترین موانع و مشکلات این شرکت ذکر کرد و ادامه داد: کرونا عامل باعث بسته شدن بازارهای خارجی و  به وجود آمدن مشکلات تأمین مواد اولیه در داخل شد که تولید را به ویژه در ابتدای سال ۹۹ با چالش مواجه کرد.

یزدی زاده تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که در سال گذشته توانستیم به صورت نسبی عملکرد مطلوبی داشته باشیم و همچنین این عملکرد برای هلدلینگ صدر تأمین و مجموعه سهامداران رضایت بخش بود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از هدف گذاری این شرکت برای دستیابی به تولید ۳ میلیون تن خبر داد و گفت: اگر مشکل و مانع خاصی ایجاد نشود، دست یابی به این تولید در سال ۱۴۰۰ امکان پذیر است.

وی، تدبیر مقام معظم رهبری در سال جدید و نامگذاری این سال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» را همچون سال های گذشته بسیار هوشمندانه توصیف کرد و گفت: این عنوان، دقیقاً همان چیزی است که تولید کننده نیاز دارد. در کشور ما توانایی های بسیار خوبی در حوزه تولید وجود دارد و کارهای بزرگی می توان انجام داد ولی موانعی در مسیر حرکت تولید ایجاد می شود که امیدواریم دولتمردان ما در این خصوص، همت مضاعف داشته باشند تا شعار سال جاری محقق شود و ذوب آهن بتواند دستاورد خوبی در سال جاری رقم بزند.

یزدی زاده، بزرگترین اقدام در راستای پشتیبانی و مانع زدایی از تولید برای این شرکت را حل مشکل تأمین مواد اولیه ذکر کرد و افزود: ذوب آهن برای تولید نباید دغدغه تأمین مواد اولیه داشته باشد و مسائلی همچون مباحث فنی تولید، صادرات و... به اندازه کافی ایجاد دغدغه می کند.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد که وزارت صمت در سال ۱۴۰۰ طرحی نو دراندازد تا شاهد تأمین پایدار مواد اولیه به خصوص مواد آهن دار برای ذوب آهن اصفهان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ذوب آهن اصفهان توليد شعار تامین مواد اولیه تأمین مواد اولیه ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است

تیرآهن های بال پهن تولیدی ذوب آهن اصفهان نقطه عطف ساختمان سازی ایمن به ویژه در بلند مرتبه ها برای کشور محسوب می شوند که این دستاورد بزرگ، به واقع قابل تقدیر است. - اخبار بازار -

محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور ضمن حضور در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و بازدید از دستاوردهای ذوب آهن اصفهان شامل انواع مقاطع فولادی و ریل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : بر اساس اطلاع رسانی های انجام مطلع شدم، تیرآهن های بال پهن تولیدی ذوب آهن اصفهان نقطه عطف ساختمان سازی ایمن به ویژه در بلند مرتبه ها برای کشور محسوب می شوند که این دستاورد بزرگ، به واقع قابل تقدیر است.
وی در ادامه ورود ذوب آهن اصفهان به عرصه تصفیه پساب را اقدامی شاخص عنوان کرد و اظهار داشت : با توجه به شرایط جوی کشور، بهره گیری از پساب در خطوط تولیدی می تواند بسیار به تداوم تولید و کاهش مصرف آب خام کمک کند.
معاون حقوقی رییس جمهور در ادامه به تولید ریل در ذوب آهن اصفهان پرداخت و تصریح کرد : بنده به عنوان یک ایرانی به این تولید ملی که بسیار در کشور با استقبال مواجه شده، افتخار می کنم. محصولی که همه بخش های مختلف کشور را به یکدیگر متصل نموده و توسعه را در عمل به منصه ظهور رسانده است.
دهقان با بیان اینکه دستاوردهای ذوب آهن در خدمت توسعه کشور است، اظهار داشت : تولید آرک معدن جهت استفاده در سقف تونل های معدنی نیز اقدامی قابل تقدیر است و توسعه ایمن معادن را در پی دارد.
وی تصریح کرد : این شرکت در کنار تامین نیاز بازار داخل در عرصه صادرات و تامین ارز نیز موفق عمل کرده است.

دیگر خبرها

  • دست‌یابی به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان