Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریس پال ششمین بازیکنی است که مرز 10 هزار اسیست را رد می کند.

کریس پال به زودی رکوردی تاریخی از خود به جا خواهد گذاشت.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | معلولیت شاون بردلی، بازیکن سابق دالاس موریکس بر اثر تصادف

بسکتبال NBA | انتونی ادواردز سومین بازیکن جوان تاریخ که به حداقل 40 امتیاز در یک بازی می رسد

بسکتبال NBA | زنگ خطر برای لس آنجلس لیکرز؛ وضعیت مدافع عنوان قهرمانی جالب نیست

بسکتبال NBA | نیکولا یوکیچ مدعی اصلی کسب عنوان MVP؛ شانس دیمین لیلرد و یانیس آنته توکومپو افزایش یافت

بسکتبال NBA | میامی هیت خواهان کایل لاوری؛ احتمال آمدن لمارکس آلدریج هم وجود دارد

بسکتبال NBA | شوک به شارلوت هورنتس؛ لاملو بال ادامه فصل را از دست خواهد داد

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی NBA، اولين تريپل دابل فصل كريس پال برابر لس آنجلس ليكرز رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 11 امتياز، 10 ريباند و 13 اسيست به اين معنا است كه پال با 35 سال، مسن ترين بازيكن تاريخ فرنچايز سانز است كه در يک بازى تريپل دابل مى كند. كريس پال اكنون ششمين بازيكنى است كه مرز 10 هزار اسيست را رد مى كند. جان استاكتن، جيسن كيد، استيو نش، مارک جكسن و مجيک جانسن، قبل از پال به اين آمار رسيده بودند. پال تنها 500 امتياز تا تبديل شدن به اولين بازيكن تاريخ NBA كه به 20 هزار امتياز و 10 هزار اسيست مى رسد، فاصله دارد. بيشترين اسيست كريس پال به ترتيب به بليک گريفين (1157)، ديويد وست (1120) و جى جى رديک (634) بوده و بيشترين اسيست هاى او نيز در نيواورلينز (4228) به ثبت رسيده است.

لیست بیشترین اسیست فصل عادی NBA

 

اخبار داغ 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود دانشگر در ابتدای تمرینات نه، اما بر می گردد! اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت الگری: بازگشت به یوونتوس؟ پیرلو خوب کار می کند؛ اینتر می تواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد بارسلونا دارای بیشترین تنوع گلزنان در بین 5 لیگ معتبر اروپا در فصل 21-2020 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بسکتبال NBA کریس پال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال

نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی ایران با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون برگزار شد و در کنار دو گزینه داخلی، دو مربی خارجی نیز مورد تأیید نهایی قرار گرفتند.

فدراسیون بسکتبال از اعلام نام مربیان ایرانی به دلیل حساسیت هفته‌های باقیمانده از لیگ برتر، خودداری کرد ولی مارکو راموندینیو 43 ساله از ایتالیا و رادووان تریفونوویچ 54 ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

رادووان تریفونوویچ ملقب به «رادو» در سال 1973 در شهر لیوبلیانا کشور اسلوونی که در آن زمان قسمتی از یوگسلاوی سابق بود به دنیا آمد. او از سال 1993 تا 2007 (20 تا 34 سالگی) به عنوان بازیکن فعال بود و از 35 سالگی وارد دنیای مربیگری شد. رادو از سال 2015 تا 2017 مربی تیم ملی اسلوونی و دستیار «ایگور کوکوشکوف» بود.

پس از اینکه اسلوونی در سال 2017 به مدال طلای یوروبسکت رسید به مدت 3 سال تا 2020 سرمربی تیم ملی کشورش شد و بعد از آن به کشور ترکیه رفت تا دستیار سرمربی لیتوانیایی تیم فنرباغچه شود. فنرباغچه در سال 2022 قهرمان ترکیه شد.

گزینه دوم هدایت تیم ملی در نوع خود، مورد جالبی است. مارکو راموندینیو متولد سال 1982 در ایتالیا و مربیگری را از سن 18 سالگی آغاز کرده و در واقع به صورت حرفه‌ای بسکتبال بازی نکرده است. او پس از چندین سال فعالیت در کادر فنی تیم‌های باشگاهی به تیم‌های زیر 16 و زیر 18 سال ایتالیا راه پیدا کرد و در نهایت سرمربی تیم بسکتبال زیر 16 سال ایتالیا در المپیک تابستانی نوجوانان (سال 2015) شد. او همچنین سابقه هدایت تیم جوانان (تیم ملی B) ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد. او در فصل 23-2022 با تیم تورتونا که آن را از لیگ دسته 3 ایتالیا به سری A رساند به عنوان مربی سال سری A انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • تا پرتاب ماهوار از پایگاه فضایی چابهار وقت زیادی باقی نمانده
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال