Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:21:08 GMT

آمریکایی‌ها مشتری «جنایت‌ بی‌دقت» مُکری شدند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۹۵۵۱

آمریکایی‌ها مشتری «جنایت‌ بی‌دقت» مُکری شدند

نشریه سینمایی اسکرین دیلی از فروش حق پخش فیلم «جنایت بی‌دقت» ساخته شهرام مکری به یک کمپانی آمریکایی و نمایش آن در آمریکای شمالی خبر داد.

به گزارش ایسنا،  این قرارداد بین کمپانی فرانسوی «دریم لب» و شرکت توزیع فیلم «دف کروکدیل» برای پخش و نمایش فیلم «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر در آمریکای شمالی منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که برای نخستین‌بار در جشنواره ونیز نمایش داده شد پاییز امسال در آمریکای شمالی اکران عمومی می‌شود و پس از آن در سامانه‌های پخش محتوای آنلاین عرضه خواهد شد.

«دریم لب» پیش‌تر  قرارداد نمایش فیلم را در فرانسه به شرکت «دامندفیلمز» واگذار کرده بود و کمپانی «تریگون فیلم» حق پخش «جنایت بی‌دقت» را در کشورهای آلمان و سوییس در اختیار دارد. این کمپانی پیش‌تر فیلم «ماهی و گربه» را هم در سوییس اکران کرده بود. همچنین حق پخش فیلم در ایتالیا به شرکت «پی.اف.دی» واگذار شده است.

«جنایت بی‌دقت» اولین نمایش جهانی خود را در بخش افق‌های جشنواره ونیز تجربه کرد و پس از آن موفق به کسب جایزه هوگو نقره‌ای (جایزه ویژه هیات داوران) از جشنواره فیلم شیکاگو شد. 

 این نشریه در ادامه با اشاره به فیلم‌های قبلی شهرام مکری اضافه می‌کند: «ماهی و گربه» فیلم اول شهرام مکری هم در جشنواره ونیز به نمایش در آمد و فیلم بعدی او «هجوم» هم نخستین نمایشش را در بخش پانورامای جشنواره برلین داشت. کمپانی «دف کرودکدیل فیلمز» با هدف آوردن مخاطب سینما برای تماشای فیلم‌های متفاوت و همچنین ترمیم فیلم‌های تاریخ سینما توسط دنیس بارتوک مدیر سابق سینما تک آمریکا و کریگ راجرز تاسیس شده است.»

«جنایت بی‌دقت» محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است و پخش بین‌المللی آن را نسرین میرشب برعهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرام مکری جنایت بی دقت شهرام مکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهاد‌های استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالا‌بردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن