Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@15:29:53 GMT

اسماعیلی: رمز پیشرفت کشور در گرو تولیدات داخلی است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۹۷۲۹

اسماعیلی: رمز پیشرفت کشور در گرو تولیدات داخلی است

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی مسئولان نه تنها از تولیدکنندگان حمایت نمی‌کنند بلکه در مسیر تولید سنگ اندازی هم می‌کنند.

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سال ۱۴۰۰ و نام‌گذاری سال جدید اظهار کرد: رمز موفقیت و پیشرفت کشور در گرو تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری ضمن اینکه تا حدودی از روند تولید در کشور اظهار رضایت کردند، فرمودند انتظار می‌رود با همت ملت و مسئولان شرایط تولید در کشور به نقطه مطلوب دست یابد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه حمایت از تولید داخلی در ایران نهادینه نشده و بسیاری از مسئولان همواره به این باور نرسیده‌اند که باید از تولیدات داخلی حمایت کرد؛ بر همین اساس مقام معظم رهبری تاکید کردند که لازم است حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان صورت بگیرد.

اسماعیلی تاکید کرد: واحدهای تولیدی باید به عنوان عامل پیشرفت کشور تلقی شود و در این مسیر نیاز است حمایت‌هایی از این واحدهای تولیدی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی مسئولان نه تنها از تولیدکنندگان حمایت نمی‌کنند بلکه در مسیر تولید سنگ اندازی هم می‌کنند؛ در صورتی که امروز نیاز است که مسئولان با پشتیبانی از واحدهای تولیدی موانع مسیر آنها را کاهش دهند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی طی ماه‌های گذشته توجه ویژه‌ای به تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی در جریان بررسی بودجه داشت.

کد خبر 482580

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی رونق تولید جهش تولید تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها مقام معظم رهبری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجلس شورای اسلامی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند