Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:38:24 GMT

آتش نشانان شجاع و حوادثی که ختم به خیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۰۴۱۰

آتش نشانان شجاع و حوادثی که ختم به خیر شدند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در تشریح ۱۳ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در کوی مدرس در ساعت ۳۶ دقیقه بامداد اطلاع رسانی شد.

او به اعزام ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی به محل حادثه اشاره کرد و افزود: آتش نشانان با ایمن سازی و پس از قطع برق و گاز ساختمان با ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری به تصادف زنجیره‌ای ۴ دستگاه خودرو ساعت ۱۴ و ۸ دقیقه روی پل سردار علی هاشمی اشاره کرد و بیان داشت: ۲ دستگاه پژو و پراید با یک دستگاه مینی بوس هیوندا برخورد کردند و در اثر این حادثه خودرو‌ها دچار خسارت و ۸ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی از بروز حادثه برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند و پس از پاکسازی مسیر از بقایای بجا مانده از تصادف و انتقال خودرو‌ها به حاشیه امن مسیر به ترافیک ایجاد شده پایان دادند. ضمن اینکه مصدومین با تلاش اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال داده شدند.

قنبری به آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۲۲ و ۷ دقیقه در کوی سعدی اشاره کرد و ادامه داد: آتش سوزی از اتاق خواب منزل مسکونی شروع شد و شعله‌های حریق به سرعت در حال انتشار به سایر قسمت‌های منزل بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار کردند.

او در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور در منطقه بوستان و کیانشهر خیابان لادن سه و عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق کیانشهر خیابان شجاعت، کوی سعدی، خیابان نظام الملک، کیانپارس، گلستان، کوی ملت فلکه دانیال، فاز ۲ پادادشهر، کیانپارس خیابان اسفند غربی ۲۸ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی امداد و نجات آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6092890

دیگر خبرها

  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • راهنمایی برای نگهداری و تمیزکاری آسیاب قهوه در منزل
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران