Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: ارتقای شاخص‌های امنیتی در سطح استان، زمینه افزایش تولید را فراهم و موانع نیز از پیش رو برداشته خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار با رئیس پلیس آگاهی ناجا و فرماندهان انتظامی و مرزبانی و مسئولان انتظامی استان با تبریک ایام شعبانیه و آغاز سال جدید اظهار داشت: از اقدامات و فعالیت‌های شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای فراهم کردن محیطی امن توام با آرامش برای مردم  تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایشات نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شعار سال 1400 "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" افزود: تلاش برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، یک تکلیف است و باید همه دستگاه‌ها و مسئولان با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه به‌صورت جهادی عمل کنند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار سال را بسیار مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: امنیت بسترساز و زمینه رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است و قطعاً با ارتقای شاخص‌های امنیتی در سطح استان، زمینه افزایش تولید را فراهم و موانع نیز از پیش رو برداشته خواهد شد. 

وی با اشاره به تنوع و حجم بالای مأموریت‌های نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه پلیس، باعث کاهش انواع جرایم و افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی شده است. 

دیدگاه نماینده ولی‌فقیه در کردستان درباره شعار سال؛ راهکار اجرایی‌شدن «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» چیست؟عضو مجلس خبرگان در گفت‌‌گو با تسنیم: تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» سبب بی‌اثری تحریم‌ها می‌شود

پورذهبی با بیان اینکه اقدامات و عملکرد مقتدرانه پلیس نویدبخش امنیت، آرامش و آسایش برای آحاد مردم است خاطرنشان کرد: امنیت امروز جامعه، مدیون حضور هوشمندانه نیروی انتظامی در جامعه بوده و این مایه افتخار است که در برقراری امنیت جامعه و مردم، نیروی انتظامی سهم بزرگی را برعهده دارد. 

وی با بیان اینکه همه ما و همه مردم قدردان تلاش‌ها و اقدامات شایسته نیروی انتظامی هستیم، عنوان کرد: در چنین ایامی که همه مردم در تعطیلات و دید و بازدید ایام نوروز هستند، تلاشگران عرصه امنیت و آرامش در جامعه در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مردم ما مردمی متدین، قدرشناس و شایسته بهترین خدمات هستند، ابراز داشت: کارکنان نیروی انتظامی افتخار سربازی ولایت را دارند و این یک افتخار بزرگ برای پلیس است. 

پورذهبی با اشاره به اهمیت امنیت در استان کردستان و اینکه کسانی که در این خطه خدمت می‌کنند مرزدار استان هستند، یادآور شد: اصل ماموریت در نیروی انتظامی جز در ضرورت، بر رأفت و عطوفت با مردم است.

انتهای پیام/481/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه استان کردستان نیروی انتظامی شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر خواهد بود، گفت: کاربردی کردن میز خدمت برای عموم باید مورد توجه قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،  آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار قاضی‌زاده هاشمیف رئیس بنیاد شهید کشور با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا توفیق است، اظهار داشت: باید به خانواده‌های شهدا سرکشی کرد و در این سرکشی‌ها مشکلات آن‌ها شنیده می‌شود و این دیدن و تفقد از این خانواده‌ها برکات معنوی دارد.

وی با اشاره به استقرار میز خدمت‌ برای خدمات‌رسانی تصریح کرد: اگر در میز خدمت جواب مثبت ارائه می‌شود، باید دید چرا مراجعین در ادارات پاسخ مثبت نمی‌گیرند؟ و باید آمار درستی از میز خدمت‌ها داشته باشیم و میز خدمت برای بهره عموم مردم کاربردی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه تصریح کرد: باید ببینیم چند مراجعه کننده در میز خدمت، خدمت دریافت می‌کنند و چند نفر برای بار اول و چند نفر برای بار چندم مراجعه می‌کنند.

محمدی لائینی افزود: اگر فردی  مشکلش با مراجعه در ادارات برطرف نشد و در میز خدمت مصلی حل شود، پس میزخدمت می‌تواند در ایجاد انگیزه در مسئولان موثر باشد.

وی گفت: میزهای خدمت باید در ملاعام گذاشته شود و میز خدمت‌هایی که در ادارات وجود دارد فعال و کارآمد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم