Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا با نتیجه ای پر گل رئال سوسیداد را شکست داد.
به گزارش آریا، رئال سوسیداد و بارسلونا در چارچوب بازی های هفته 28 فصل 21-2020 لالیگا مقابل هم قرار گرفتند که بارسلونا شبی فوق العاده را سپری کرد و با نتیجه 6-1 سوسیداد را شکست داد. بارسلونای رونالد کومان شاید روی فرم ترین تیم لالیگا در حال حاضر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا به آمار 18 بازی متوالی بدون شکست در لالیگا رسیده است و همین آمار نقش بسیاری در رسیدن این تیم به جایگاه دوم جدول لالیگا و کاهش اختلاف امتیاز با صدر به 4 امتیاز داشته است. بارسلونا در این 18 بازی، 15 بار پیروز شده و سه بار به نتیجه تساوی رضایت داده است (مقابل والنسیا، ایبار و کادیز).
آخرین شکست بارسلونا در لالیگا به بازی مقابل کادیز و تاریخ 5 دسامبر 2020 (15 آذر 1399) بر می گردد. همچنین بارسلونا موفق شده است که رکورد 9 پیروزی متوالی در بازی های خارج از خانه در لالیگا را ثبت کند که آماری فوق العاده برای بارسلونایی است که در فصول اخیر در بازی های خارج از خانه مشکلات زیادی را متحمل شده بود. آخرین شکست بارسلونا در بازی های خارج از خانه، همان آخرین شکست تیم در بازی های لالیگا است، یعنی شکست 2-1 مقابل کادیز در بیش از 3 ماه قبل.
با گلزنی سرجینیو دست در بازی بارسلونا مقابل رئال سوسیداد، تعداد گلزنان بارسلونا در این فصل لالیگا به 18 نفر رسید. به نقل از اپتا، سرجینیو دست هجدهمین بازیکنی بود که در این فصل لالیگا با پیراهن بارسلونا موفق به گلزنی شد. بدین ترتیب بارسلونا بیشترین تنوع گلزنان را در بین تیم های حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی در فصل 21-2020 دارد. بارسلونا در این فصل لالیگا 67 گل زده است و بهترین گلزن این تیم فصل 21-2020 لالیگا، لیونل مسی با 23 گل است. گلزنان بارسلونا در این فصل لالیگا:
لیونل مسی؛ 23 گل
آنتوان گریزمان؛ 8 گل
آنسو فاتی؛ 4 گل
عثمان دمبله؛ 4 گل
فرنکی دی یونگ؛ 3 گل
جوردی آلبا؛ 3 گل
فرانسیسکو ترینکائو؛ 3 گل
پدری؛ 2 گل
فیلیپه کوتینیو؛ 2 گل
سرجینیو دست؛ 2 گل
مارتین بریتویت؛ 2 گل
سرجی روبرتو؛ 1 گل
ایلایکس موریبا؛ 1 گل
رونالد آرائوخو؛ 1 گل
اسکار مینگزا؛ 1 گل
جونیور فیرپو؛ 1 گل
ریکی پویگ؛ 1 گل
کلمنت لنگلت؛ 1 گل
به جز دروازه بان ها، فقط ساموئل اومتیتی، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و میرالم پیانیچ در این فصل لالیگا با پیراهن بارسلونا به میدان رفته اند اما موفق به گلزنی نشده اند.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا لالیگا فصل لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا