Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@15:54:03 GMT

هیچ جاده‌ای در پایان هفته یک‌طرفه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۱۵۷۸

به گزارش ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از آزادراه تهران - پردیس در شرق استان تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ در پایان این هفته تعطیلات (رسمی) نوروزی به پایان می‌رسد؛ لذا هموطنانی که در این روزها قصد بازگشت به محل کار خود در استان‌های مبداء را دارند، باید آمادگی لازم برای مواجهه با ترافیک‌های غیرمعمول و صرف زمان زیاد در زمان بازگشت را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، گفت:‌ اگر شهروندان به سفر هم رفته‌اند لازم است زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

هادیانفر با اشاره به تهمیدات ترافیکی پلیس در سال‌های قبل از شیوع کرونا در کشور گفت:‌ در سالیان گذشته که کشور با همه‌گیری ویروس منحوس کرونا درگیر نبود و تعداد قابل توجهی از هموطنان در طول تعطیلات همزمان، یا با پایان تعطیلات به استانهای مبدا بازمی‌گشتند و پلیس راهور نیز برای تسهیل تردد و هدایت ترافیک در برخی محورهای کشور اقدام به یک‌طرفه کردن موقت این معابر می‌کرد؛ اما با توجه به اینکه امسال بر پرهیز از سفر و لزوم تردد ناوگان باری و امدادی در جاده‌ها تاکید وجود دارد، هیچ جاده‌ای در پایان اولین هفته از سال ۱۴۰۰ یکطرفه نخواهد شد.

رییس پلیس راهور ناجا تاکید کرد:‌ بنابراین هیچ محوری از جمله محورهای منتهی به شمال کشور یک‌طرفه نخواهد شد و لازم است شهروندان زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

 هادیانفر اضافه کرد:‌ همچنین با توجه به پیش‌بینی  هواشناسی مبنی بر بارش باران در کشور در پایان هفته ، نیاز است هموطنان عزیز آمادگی و برنامه‌ریزی لازم برای شرایط غیرمعمول ترافیکی و جوی را داشته باشند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

به گزارش ورزش سه، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی جوان استقلال ملاثانی از فردا در تمرینات نماینده خوزستان حاضر در لیگ دسته اول حاضر خواهد شد و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اخرین وضعیت تیم چنین آمده است: «باتوجه به رایزنی ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه ، پس از بازی با سپاهان ، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.سیاوش  اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.»

دیگر خبرها

  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا
  • قنادزاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است
  • قناد زاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است