Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@02:28:44 GMT

آئین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۱۹۴۲

آئین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام

آئین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام با حضور بخشدار مرکزی ری بهمراه رئیس بنیاد شهید شهرستان ری و دهیاران تابعه بخش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ آئین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام واقع در میدان نماز شهرری در اولین روز از سال 1400 شمسی با حضور آمنه شب کوکا " بخشدار مرکزی ری، حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و دهیاران تابعه بخش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اعضا شورای اسلامی شهر سردشت و رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت به اتهام رشوه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: وفق دستورات قضائی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

کد خبر 748672

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار