Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:13:59 GMT

امباپه در رئال‌مادرید؟ هدف من بازی کنار بهترین‌هاست

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۲۱۰۴

امباپه در رئال‌مادرید؟ هدف من بازی کنار بهترین‌هاست

رافائل واران، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به احتمال حضور هموطنش یعنی کیلیان امباپه در این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کیلیان امباپه و احتمال حضور او در رئال مادرید به یکی از از مهم ترین بحث های نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال تبدیل شده است. اکنون و با نزدیک شدن به نقل انتقالات تابستانی این شایعات بیشتر هم شده چرا که بسیاری معتقد هستند رئال مادرید حتماً یک خرید کهکشانی در تابستان 2021 انجام خواهد داد و از طرف دیگر امباپه هنوز پاسخ پیشنهاد تمدید قرارداد PSG را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رافائل واران، مدافع رئال مادرید و هم‌تیمی کیلیان امباپه در تیم ملی فرانسه، حالا به احتمال حضور این بازیکن در باشگاه اسپانیایی واکنش نشان داده و می‌گوید: "او هنوز جوان است اما پیشرفت زیادی داشته و به رشد خود ادامه می دهد. او در حال تبدیل شدن به یک بازیکن همه کاره است. او یک گلزن فوق العاده است. امباپه یکی از بهترین هاست. هدف من بازی در کنار بهترین بازیکنان است و کیلیان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا است."

 

از طرف دیگر صحبت های زیادی در رابطه با آینده زین الدین زیدان نیز مطرح می‌شود و برخی شایعات حاکی از آن است که او بعد از دیدیه دشان هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده خواهد گرفت. رافائل واران در واکنش به این مسئله نیز گفت: " این یک احتمال است. تیم ملی فرانسه برای هر مربی فرانسوی یک هدف محسوب می‌شود. طبیعی است که احتمالاً این مسئله مورد توجه قرار می گیرد اما اکنون موضوع مهمی نیست. مربی ما(دیدیه‌دشان) عملکرد بسیار خوبی دارد و ما باید روی اهداف کوتاه مدت خود تمرکز کنیم؛ یورو 2021 و جام جهانی."

 

 

رئال مادرید زیدان (سرمربی) کیلیان امباپه رافائل وارانه پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی کیلیان امباپه پاری سن ژرمن کیلیان امباپه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه روبروی لوریان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و ۳ امتیاز دیگر را هم در این فصل به دست آورد.

امباپه ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و یک پاس گل هم برای عثمان دمبله ارسال کرد که دو گل دیگر پاری سن ژرمن را در این بازی به ثمر رساند.

این ستاره فرانسوی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش را به ۴۳ گل برساند و این بدین معناست که او از بهترین رکوردش که به ثمر رساندن ۴۲ گل در فصل 21-2020 بود عبور کرد

این بازیکن در این فصل در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته و موفق شده ۴۳ گل به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که حالا کادر فنی، مدیران و هواداران رئال مادرید بی صبرانه منتظر حضور و درخشش او در این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم