Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی، ارجمند و فیروزکوه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مهر، علیرضا زالی در خصوص آخرین تغییر وضعیت کرونایی شهر‌های استان تهران اظهار داشت: افزایش تردد‌ها سبب قرارگیری شهر‌های دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی، ارجمند و فیروزکوه در وضعیت نارنجی کرونایی شد، تردد به این شهر‌ها ممنوع است و خودرو‌های با پلاک غیربومی نیز می‌بایست، هرچه سریع‌تر این مناطق را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همچنین شهر‌های گلستان، نسیم شهر، صالحیه، ملارد و صفادشت در وضعیت آبی قرار دارند و دیگر شهر‌های استان تهران وضعیت زرد دارند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: طبق آخرین آمار روزانه ۳۰۰ الی ۳۲۰ بیمار جدید کرونایی در استان تهران بستری می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا تهران ویروس کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می شود

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.

به گزارش مشرق، سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • محور کندوان یکطرفه می شود