Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:45:54 GMT

جسد جوان هلیلانی پس از ۱۱ روز جستجو پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۲۸۴۲

جسد جوان هلیلانی پس از ۱۱ روز جستجو پیدا شد

به گزارش ایرنا،بهمن پرورش غواصی که موفق به پیدا کردن جسد این جوان شد، شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با همکاری یک‌گروه شناگر زبده از خانواده غریق توانستیم بعد از ۱۱ روز تلاش شبانه روزی پیکر پسر این جوان را پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این عملیات یک شناگر ماهر از توابع روستای طولابی هلیلان نیز غرق شد که بعد از پیداکردن فوری این جوان نتوانستیم کار احیا قلبی را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانباز دوران دفاع مقدس یادآور شد: با توجه به اینکه مدیریت این عملیات برعهده خودم بود مانع غرق شدن چندین نفر حین جستجو برای پیدا کردن جسد شدم.

پرورش با اشاره به خطرات شنا در دریاچه سدها افزود: اگر خانواده ها به آمار کسانی که در این اماکن غرق شده اند از جمله قهرمانان شنای المپیک، جهان و قهرمانان رشته های ورزشی و ماهیگیران ماهر توجه کنند، هیچوقت به فرزندان خود اجازه نمی دهند در این اماکن شنا کنند.

وی تاکید کرد: وسعت زیاد سدها و حجم بالای آب، شناگر را خسته و دچار اسپاسم عضله می کند که در نتیجه به غرق شدگی او می انجامد.

این غواص حرفه ای کشور با اشاره به اینکه تمام زندگی خود را وقف این کار کرده ام، گفت: طی ۲۲ سال تجربه در هشت کشور، ۲۶ استان و ۱۳۰ شهر ایران به غواصی و یافتن پیکر غرق شدگان در آب پرداخته ام..

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان در این خصوص گفت: در روز ۲۱ اسفند سال گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در حاشیه رودخانه سیمره و مفقود شدن راننده خودروی مذکور، بلافاصله اکیپ گشت برای بررسی و موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

مجتبی مهدیان افزود: در بررسی اولیه مأموران انتظامی اعزامی به محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به علت نامعلومی از جاده خارج و به داخل رودخانه سقوط کرده و راننده این خودرو نیز مفقود شده است.

وی با اشاره به کشف جسد راننده خودرو توسط اهالی محلی در حاشیه رودخانه سیمره، تاکید کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد جسد کشف شده مربوط به راننده حادثه تصادف ۱۲ روز پیش خودروی پژو ۴۰۵ بوده است.

سرهنگ مهدیان با بیان اینکه جریان آب رودخانه جسد این جوان ۲۱ ساله را ۲ کیلومتر پایین‌تر از محل حادثه منتقل کرده بود، تصریح کرد: جسد این جوان برای بررسی‌های بیشتر، توسط عوامل امدادی به پزشکی قانونی منتقل شد.

برچسب‌ها ایلام سد سیمره غرق شدگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سد سیمره غرق شدگی ایلام سد سیمره غرق شدگی اخبار کنکور غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند
  • جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است