Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:57:30 GMT

آماده‌باش دستگاه‌ها به خاطر وزش باد در زنجان

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۲۸۹۵

آماده‌باش دستگاه‌ها به خاطر وزش باد در زنجان

به گزارش تابناک به نقل از فارس، صفی‌الله کرامتی اظهار کرد: قبل از عید نوروز استاندار زنجان به همه دستگاه‌های اجرایی آماده‌باش برای تعطیلات داده‌اند و به همین خاطر دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه قبل از آغاز بارش‌ها در سال جاری، با توجه به اهمیت موضوع جلوگیری از بروز آب گرفتگی‌ها در معابر، عملیات پاکسازی و لایروبی کانال‌ها، منهول‌ها، انهار و مسیل‌های شهری در دستور کار قرار گرفت، گفت: این اقدامات همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به هشدار هواشناسی در ارتباط با وزش باد شدید در زنجان گفت: در این باره هشدار لازم به دستگاه‌ها داده شده است.

وی در ارتباط با بارش باران نیز گفت: بارش‌ها در حد هشدار نیست و طبق گفته هواشناسی بین ۵ تا ۱۰ میلی‌متر خواهد بود، که آنهم از چهارشنبه آغاز خواهد شد، اما استان در وضعیت آماده‌باش برای مقابله با حوادث طبیعی قرار دارد.

کرامتی تصریح کرد: علاوه بر اینکه اخطاریه‌های لازم به دستگاه‌های متولی، برای لایروبی معابر، کانال‌ها و آبرو‌ها و همچنین لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از سقوط داربست‌ها، سازه‌های موقت داده شده است.

شهردار زنجان نیز با اشاره به اینکه تمام امکانات و تجهیزات نیرو‌های خدماتی برای حوادث غیرمترقبه آماده است، افزود: با توجه به پیش‌بینی آبگرفتگی و بارندگی و آبگرفتگی معابر، شهرداری آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

حبیب ملایی یگانه گفت: نیرو‌های خدماتی شهرداری لایروبی کامل کانال‌ها و معابر در شهر را برای ارائه خدمات لازم و مقابله با هرگونه بحران احتمالی در زمینه آبگرفتگی انجام می‌دهند.

وی تجمع آشغال و وجود نخاله‌های ساختمانی از عوامل بروز آبگرفتگی در معابر و خیابان‌های شهری است که شهرداری قبل از وقوع بارندگی‌ها نسبت به جمع آوری نخاله‌های شهری اقدام کرده است.

شهردار زنجان گفت: تمام واحد‌های شهرداری زنجان در آماده باش کامل برای رفع آبگرفتگی احتمالی معابر هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 روز جهانی آب تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها زنجان مدیریت بحران وزش باد شدید اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 روز جهانی آب تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها دستگاه ها آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان

 آرش آریانژاد گفت: نظر به هشدار‌های سطح نارنجی هواشناسی استان، مبنی بر وقوع بارندگی‌های قابل توجه در روز‌های پیش‌رو، وقوع سیلاب و طغیان در رودخانه‌های محدوده کردستان بسیار محتمل می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان افزود: از اهالی روستاها، دامداران، باغداران و کشاورزان گرامی انتظار داریم از حضور در اراضی منتج به بستر رودخانه‌ها، مخازن و پایاب سد‌های استان امتناع کنند و در رعایت موارد ایمنی جدیت لازم را بکار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان و گردشگران نیز از تردد، توقف و اسکان در مسیر رودخانه‌های بالادست و پائین دست منابع مذکور به طور جدی پرهیز نمایند تا از بروز هر گونه حوادث احتمالی بر اثر سیلاب جلوگیری بعمل آید.

لازم به ذکر است، تیم بحران و پدافندغیرعامل شرکت و اکیپ‌های گشت و بازرسی ادارات منابع آب شهرستان‌های تابعه استان بطور کامل و شبانه روز جهت مقابله با هرگونه بحران در حال آماده باش کامل می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو