Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:21:24 GMT

معاون رییس جمهوری شهادت جانباز ایلامی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۳۰۴۰

معاون رییس جمهوری شهادت جانباز ایلامی را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا به نقل از بنیاد شهید وامور ایثارگران ایلام، متن پیام سعید اوحدی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم جانباز شهید گرانقدر حمید فروشی

سلام علیکم

جانبازان معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقادی راسخ و فداکاری و ایثار در برهه‌های مختلف و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرین شدند و امروز مایه فخر و غرور ملت شریف ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان همواره صبر و شکیبایی را پیشه خود قرار دادند و از همه توان خود در پیشبرد اهداف نظام و پاسداشت آرمان‌های آن گام برداشتند.

به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «جانبازان ما، در تمام دوران جانبازی در حال مجاهدتند. این فضیلت، مخصوص آنها و کسان و همسران و خانواده‌هایشان است، تا وقتی که ان‌شاءالله سلامت و عافیت پیدا کنند.»

به یقین جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پر تمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.

وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «حمید فروشی» تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود. ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

 روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

به گزارش ایرنا، حاج حمید فروشی از جانبازان سرافراز استان ایلام پس از تحمل سال ها رنج و مشقت در سن ۶۲ سالگی شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این جانباز ۷۰ درصد صبح امروز دوشنبه در میان بدرقه خانواده و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسوولان این بنیاد تشییع و در بهشت رضای شهر ایلام به خاک سپرده شد.

جانباز سرافراز حاج حمید فروشی متولد سال ۱۳۳۸ در شهر ایلام،  سه مرتبه افتخار مجروحیت داشته است.

حاج حمید در عملیات های طریق القدس، آزادسازی بستان و هویزه که در نفربر زرهی PMP در آزادسازی شهر بستان (عملیات طریق القدس) دچار سوختگی شد و بارها برای جراحی پلاستیک به آلمان اعزام شد.

وی در عملیات چلچراغ در سال ۶۷ قطع نخاع شد و قریب به ۳۵ سال زندگی خود را بر روی ویلچر گذراند.

استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۱ هزار جانباز تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استان ایلام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استان ایلام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استان ایلام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی اخبار کنکور حمید فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است