Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@12:14:07 GMT

دستگیری ۵ شرور سابقه‌دار در کاشان

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۳۵۹۳

دستگیری ۵ شرور سابقه‌دار در کاشان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی کاشان گفت: پنج شرور سابقه‌دار و شاخص این شهرستان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سرهنگ حسین بساطی افزود: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان کاشان با انجام اقدام‌های فنی و تخصصی پلیسی این پنج شرور را که خودنمایی و رعب و وحشت ایجاد می‌کردند هنگام استعمال مواد مخدر در مخقیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از بررسی مخفیگاه متهمان، پنج قبضه قمه و سلاح سرد از آنان کشف و ضبط کردند.

به گفته وی، ۲ سارق از کاروانسرای کاشان نیز هنگام سرقت شب گذشته در گشت‌زنی ماموران کلانتری ۱۱ غیاث‌الدین جمشید کاشانی با اقدام‌های فنی و تخصصی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سقوط نوجوان ۱۶ساله درچاله آسانسور

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: یک نوجوان ۱۶ ساله از ارتفاع پنج متری در چاله آسانسور یک ساختمان سه طبقه در حال ساخت در بلوار کشاورز سقوط کرد.

روح‌الله فدایی افزود: ماموران تیم‌های امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ سازمان آتش‌نشانی به محض کسب اطلاع به محل اعزام شدند و نسبت به نجات، انتقال و تحویل مصدوم به تیم عملیاتی اورژانس اقدام کردند.

وی رعایت اصول و شرایط ایمنی در ساخت و سازها از جمله محصور کردن فضاهای خطرساز را در تمامی مراحل کار از کارفرما، مهندسین و مالکین اینگونه ساختمان‌ها را خواستار شد.

الکترونیکی شدن توزیع مرغ

خرید مرغ به قیمت هر کیلو ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان با ثبت‌نام در سامانه رهتاب انجام می‌شود.

متقاضیان خرید باید قبل از مراجعه به مراکز عرضه و فروشگاه‌های فروش مرغ در این سامانه از طریق ارسال پیامک حاوی کد ملی و تاریخ تولد به شماره ۲۰۰۰۲۷۲ اقدام به ثبت‌نام کنند.

بدیهی است متقاضیان رمز چهار رقمی دریافتی را برای مراجعات بعدی خرید مرغ و سایر کالاهای اساسی در نزد خود نگه دارند تا نیاز به ثبت نام مجدد نباشد.

شهروندان در صورت بروز خطا در مراحل ثبت‌نام و پیام عدم مغایرت کد ملی با تاریخ تولد می‌توانند از تاریخ صدور شناسنامه به‌جای تاریخ تولد برای ثبت نام استفاده و کد نهایی را دریافت کنند.

روند صعودی ابتلا به کرونا در کاشان

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: روند شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط کشور از جمله کاشان رو به افزایش است.

علیرضا رییسی افزود: در استان اصفهان روند ابتلا در شهرستان‌های خوانسار، گلپایگان و کاشان همچنان صعودی و احتمال قرمز شدن خوانسار و نارنجی شدن کاشان وجود دارد.

برگزاری آیین نوروزگاه در نطنز

آیین نوروزگاه و و بهره‌برداری از نخستین باغ نان و خوراک سنتی کشور در باغشهر تاریخی نطنز برگزار شد.

شهرستان نطنز به دلیل بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری و برخورداری از تنوع غذاهای سنتی و وجود باغ‌های و محصولات مختلف کشاورزی و از همه مهمتر وجود زیرساخت‌های گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی سنتی، در اطلس خوراک ایرانی به عنوان باغ نان و خوراک سنتی کشور برگزیده شده است.

دستگیری حفاران غیرمجاز در نطنز

یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نطنز امروز دوشنبه دوم فروردین ۱۴۰۰ هنگام گشت‌های شبانه از اماکن و محوطه‌های تاریخی در اقدامی غافلگیرانه تعداد دیگری از عوامل حفاری‌های غیر مجاز را با دستور دادستان نطنز و همکاری مامورین نیروی انتظامی شهرستان دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دادند.

این حفاران غیر مجاز برای غارت اموال بناهای تاریخی در یکی از مناطق نطنز مشغول عملیات حفاری و تخریب بودند.

شهروندان می‌توانند تخلف‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را با تلفن گویای ۰۹۶۶۲ ستاد یگان حفاظت کشور (اداره مشارکت‌های اجتماعی که به طور ۲۴ ساعته فعال است) اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 روز جهانی آب تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها اصفهان کاشان اشرار دستگیری اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 روز جهانی آب تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس

رئیس اداره برق کاشان ضمن اشاره به نصب ۶.۵ مگاوات نیروگاه خورشیدی در کاشان گفت: کاشان رتبه نخست کشوری نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، شاپور حدادی بعد از ظهر امروز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال 50 ترانس جدید برای پایداری و تقویت شبکه برق شهرستان کاشان پیش‌بینی شده که 40 میلیارد تومان به این موضوع اختصاص داده می‌شود، اظهار داشت: برای توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان کاشان 300 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و طی دو سال اخیر در شهرستان کاشان 23 درصد افزایش مصرف برق داشته و این افزایش مصرف نسبت به افزایش مصرف کشوری بیش از دو برابر است.

رئیس اداره برق شهرستان کاشان با بیان اینکه 17 درصد از مشترکین خانگی این شهرستان از خرداد تا شهریور سال گذشته پرمصرف هستند، ابراز داشت: 26 درصد از مشترکین خانگی در ایام عادی یعنی از مهر تا اردیبهشت نیز پرمصرف بوده و این مشترکین یقینا با ارائه و دریافت آموزش‌های لازم تعداد این نوع از مشترکان کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت برق گفت: طی دو سال گذشته 212 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ایجاد شده و 36 کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز ایجاد شدا است و 19هزار و 852 لامپ معیوب و سوخته نیز تعویض شده و 216 دستگاه ترانس هوایی در دو سال گذشته نصب شده است.

حدادی با بیان اینکه بودجه سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم این بودجه در سال جاری جذب شود در حالی که سال گذشته بودجه عمرانی به 170 میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل مشترکین شهرستان کاشان 212هزار و 519 نفر است، تاکید کرد: 81 درصد مشترکین خانگی، کشاورزی و صنعت و روشنایی معابر هر کدام یک درصد، مشترکان عمومی سه درصد و سایر مصارف 13 درصد است.

رئیس اداره برق کاشان با بیات اینکه 42 درصد از مصرف برق این شهرستان را حوزه صنعت تشکیل می‌دهد، افزود: 26 درصد از مصارف برق در کاشان را حوزه مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند  در حالی که کاشان طی هشت ماه مناطق عادی محسوب شده و چهار ماه جزء مناطق گرمسیری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تعرفه برق مناطق گرمسیری شامل قمصر، برزک و نیاسر کاشان نمی‌شود، ابراز داشت: تعرفه برق مناطق گرمسیری شامل شهر کاشان و بخش مرکزی شهرستان کاشان است و این موضوع باید مد نظر مشترکان باشد.

ساخت نیروگاه خورشیدی در پالایشگاه بیدبلند

حدادی با بیان اینکه کاشان در مقام اول نصب نیروگاه‌های خورشیدی در استان اصفهان قرار دارد، تصریح کرد: این ادعا وجود دارد که کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس رتبه نخست کشوری دارد به نحوی که 315 نیروگاه خورشیدی در کاشان نصب شده که ظرفیت آنان 6.5 مگاوات است و امسال نصب 53 نیروگاه خورشیدی نیز در کاشان در دستور کار قرار دارد‌.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین