Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، داریوش پور بهی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر و حسین صالحیان شهردار بندر بوشهر  با حضور در ایستگاه‌های آتش نشانی این شهر از زحمات کارکنان آتش نشانی قدردانی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در این دیدارها گفت: تدابیر لازم برای تجهیز آتش نشانی به امکانات لازم و همچنین تامین خدمات رفاهی آتش نشانان در بودجه سال ۱۴۰۰ دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهردار بندر بوشهر نیز با عنوان اینکه سازمان آتش نشانی یکی از سازمان‌های مهم شهرداری برای حفظ جان و سلامت شهروندان است بر حفظ آمادگی آتش نشانان برای ارتقاء ایمنی و کمک به شهروندان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید

بوشهر نیازمند تجهیزات به‌روز آتش نشنی است مشکلات آرامستان جدید بوشهر برطرف می‌شود

صالحیان، همچنین از استقرار ایستگاه‌های جدید آتش نشانی در مناطق مختلف بوشهر و همچنین در نظر گرفتن ساختمان اداری برای این سازمان درآینده نزدیک خبر داد.

او بیان کرد: سازمان ایمنی و آتش نشانی با توجه به مسئولیت مهم و سنگینی که بر عهده دارد، نیازمند توجه و تجهیز همه جانبه است،  بر همین اساس شهرداری بوشهر از هرگونه برنامه‌ای که امنیت و سلامت شهروندان را افزایش دهد پشتیبانی می‌کند.

 تعدادی از آتش‌نشانان هم دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود را ارائه کردند.

توجه ویژه به مشکلات کارکنان آرامستان بوشهر

همچنین پوربهی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر و صالحیان شهردار بندر بوشهر با حضور در آرامستان وادی الرحمه شهرداری بوشهر واقع در تنگک سه از کارکنان آنجا که سال گذشته در اوج شیوع ویروس کرونا فداکارانه مشغول به خدمت بودند تشکر کردند.

شهردار بوشهر نیز گفت: با توجه به نگاه حمایتی نسبت به این گروه از کارکنان شهرداری هر کمکی که با تصویب شورای اسلامی شهر برای حل مشکل این افراد لازم باشد، انجام خواهیم داد.

کارکنان آرامستان هم  درخواست‌های خود را برای پیگیری ارائه کردند.

انتهای پیام/ک

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری بوشهر شهردار بوشهر شورای شهر بوشهر ایستگاه آتش نشانی آرامستان بوشهر شورای اسلامی شهر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان