Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:10:03 GMT

افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله تحریم است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۳۹۵۰

افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله تحریم است

حجت الاسلام محمد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز در خصوص نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: یکی از مسائل بسیار مهم کشور جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر مسئله اقتصاد و تولید است.

وی ادامه داد: با توجه به منابع بزرگ که کشورمان در اختیار دارد و از طرفی وجود صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ در کشور، ظرفیت و پتانسیل بالایی برای تولید محصولات مورد نیاز مردم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: از طرفی تحریم‌های ظالمانه چندین ساله آمریکا علیه کشور ایران سبب شده است که بخشی از این ظرفیت عظیم بلا استفاده قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در طی سال‌های اخیر پیرامون مسائل اقتصادی و تولید نشانگر آن است که مسئله اقتصاد در دنیای امروز یکی از مهمترین ابزار قدرت کشورها است، نخستین قدم برای توسعه کشور و پیشرفت جامع، رونق تولید و پیشرفت اقتصادی است و برای رسیدن به این مهم تسهیلگری و حمایت از تولید کنندگان بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام فتاحی افزود: افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله عزت مندانه با تحریم‌ها و توطئه‌های غرب علیه ایران اسلامی است.

لزوم اصلاح قانون کار و تسهیل قوانین تولید

وی گفت: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته پیرامون مسائل اقتصادی اگر اجرا می‌شد وضعیت کشور در نقطه بالاتری قرار داشت، برای رسیدن به نقطه مطلوب اقتصادی و محقق شدن شعار سال و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب لازم است قوانین مرتبط با فضای تولید در مسیر اصلاح قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اصلاح قانون کار و تسهیل قوانین تولید، حمایت از سرمایه‌گذاری در صنایع خُرد و کلان، تسهیل در صدور مجوزهای تولید، افزایش نظارت بر تولید استاندارد محصولات از جمله عوامل رشد تولید هستند.

فتاحی اضافه کرد: نگاه همه جانبه رهبر فرزانه انقلاب به مسائل مختلف سیاسی و اقتصادی با رویکرد اقتدارگرایانه جمهوری اسلامی یکی از رمزهای موفقیت و شکوه ایران اسلامی است.

ملت ایران همواره نشان دادند که با وحدت و همدلی و تاسی از فرمایشات رهنمون ساز مقام معظم رهبری در مسیر تعالی قرار گرفته است. ایشان درپایان بیان داشتند:
اکنون و در دهه پنجم انقلاب اسلامی که توطئه‌های غرب و استکبار جهانی علیه کشور ما بیشتر شده است، آنچه که این کشتی بزرگ ایران اسلامی را تا بدین جا هدایت کرده و از خطرات و گردنه‌های سخت عبور داده است رهبری حضرت امام خمینی و ادامه آن توسط مقام معظم رهبری در دوران معاصر بوده است و امید داریم که آینده ایران رو به پیشرفت و در مسیر عزتمندانه خود قرار گرفته است و به فضل خدای متعال این پرچم مقدس به فرج حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف مستقر و مستمر خواهد ماند.

کد خبر 5174547

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی تحریم اقتصادی ایران ایلام ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا نوروز شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر عکس استانها گرگان تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها عید نوروز اردبیل سانحه تصادف شیراز مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در این پيام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ 
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست،آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید بلیان و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاههای مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.


حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه
محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور