Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مشاور امنیت ملی کاخ سفید به ادعاهای اثبات‌نشده در یک رسانه آمریکایی درباره ایران واکنش نشان داد.

«جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به ادعاهای اثبات‌نشده مطرح شده در یک رسانه آمریکایی درباره ایران واکنش نشان داد.

سالیوان مدعی شد دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور جدید آمریکا تهدیدها از جانب ایران را جدی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: «رئیس‌جمهور بایدن کاملاً تهدیدی را که ایران متوجه افراد، پرسنل، تأسیسات و منافع آمریکا در منطقه و در اینجا می‌کند جدی می‌گیرد.»

وی اضافه کرد: «و ما گام‌هایی برخواهیم داشت تا اطمینان حاصل کنیم می‌توانیم از خودمان دفاع و محافظت کنیم و برای ایران، هزینه‌های فراوانی را که در صورت ادامه این مسیر متحمل خواهند شد روشن کنیم.»

خبرگزاری آسوشیتدپرس که سابقه فضاسازی‌های مختلف علیه ایران را در کارنامه‌اش دارد روز گذشته (شنبه) با استناد به منابع گمنام مدعی شده بود ایران برنامه‌هایی برای حمله به پایگاه نظامی «فورت‌مک‌نایر» در آمریکا و معاون فرمانده این پایگاه داشته است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس بدون اشاره به هیچ شواهد موثق مدعی شده آژانس امنیت ملی آمریکا این اطلاعات را بر اساس شنود مکالمات مقام‌های ایران به دست آورده است.

جیک سالیوان در بخش دیگری از اظهاراتش به مسئله کره شمالی پرداخت و ضمن اشاره به اینکه دولت آمریکا تلاش کرده با کره شمالی تماس برقرار کند گفت که پاسخ مستقیمی از طرف پیونگ‌یانگ دریافت نکرده است.

او گفت: «ما پیام مستقیمی از آنها از طریق کانال‌های دیپلماتیک دریافت نکردیم. با آنها تماس گرفته‌ایم چون معتقدیم که دیپلماسی باید بخشی از روند رسیدن به کره شمالی فاقد سلاح هسته‌ای باشد.»

سالیوان تأکید کرد: «در خصوص این هدف مصمم هستیم. می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم متحدانمان شامل ژاپن و کره جنوبی را گرد هم آورده و با سایر بازیگران منطقه اعم از چین و روسیه تعامل می‌کنیم.»

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 ایران و آمریکا کاخ سفید حمله ایران به آمریکا جیک سالیوان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: سرکوب خشن اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا، نشان‌دهنده‌ی رسوایی بزرگ غرب در ادعای حقوق بشر و آزادی بیان است.

علی نظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حمایت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا از فلسطین و غزه، بیداری افکار عمومی جهانی را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: شاهد سرکوب خشن اساتید و دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا توسط حکومت این کشور هستیم؛ این موضوع، رسوایی بزرگ آمریکا و جهان غرب است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: آمریکا ادعای احترام به آزادی بیان دارد؛ الان شاهد بازداشت اساتید و دانشجویان و امنیتی شدن فضای علمی دانشگاه‌های آمریکا هستیم؛ آمریکا در ادعای احترام به آزادی بیان، رسوای جهانیان شده است.

نظری تصریح کرد: امروز، افکار عمومی جهان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی است؛ دانشجویان آمریکا علیه صهیونیسم جنایتکار به پا خاسته‌اند.

وی اضافه کرد: سرکوب دانشجویان معترض آمریکا گویای آن بوده که دولت آمریکا، حق اعتراض و انتقاد اساتید و دانشجویان را پذیرا نیست؛ آمریکا حامی صهیونیسم کودک‌کش و سرکوب کننده‌ی آزادی بیان است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: آرمان فلسطین یک هنجار انسانی است؛ انقلاب اسلامی ایران، دفاع از این هنجار انسانی را فریاد زد.

نظری ادامه داد: مقاومت فلسطین و غزه و فعالیت‌های جبهه مقاومت در راستای تعالیم قرآن کریم است؛ ما وظیفه داریم از مستضعفان دفاع کنیم.

وی بیان کرد: اعتراضات گسترده دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی، نشانه جهانی‌شدن پیام حمایت از ملت مظلوم و مقتدر فلسطین است.

نظری اظهار کرد: براساس تعالیم قرآن کریم، در نهایت، پیروزی از آن ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین است و رژیم فرعونی صهیونیستی نابود خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران