Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@22:49:23 GMT

بازداشت شرور زنانه‌پوش در تهران

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۴۴۲۴

بازداشت شرور زنانه‌پوش در تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک شرور خفت‌گیر در لباس زنانه خبر داد.

 سرهنگ سعید راستی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌ باره گفت:‌ مدتی قبل و به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت و زورگیری در برخی از مراکز خرید به پلیس امنیت واصل شد که در جریان آن رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که اقدامات مجرمانه از سوی مردی در پوشش زنانه انجام شده است، گفت:‌ تحقیقات برای یافتن هویت این فرد در دستورکار ماموران قرار گرفت تا اینکه سرانجام با استفاده از شیوه‌های پلیسی و تصاویر به دست آمده، متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم از اراذل و اوباش سابقه‌دار بود، ادامه داد:‌این فرد چند روز قبل از پایان سال در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که در جریان آن اقرار کرد که با پوشیدن مانتو، روسری و لباس زنانه وارد مراکز خرید شده و پس از شناسایی طعمه‌های خود اقدام به زورگیری از آنان با تهدید قمه و چاقو کرده است.

راستی با بیان اینکه متهم ۲۴ سال سن داشته و دارای سابقه دستگیری هم هست، گفت: این فرد از لباس زنانه به عنوان پوششی برای مخفی ماندن هویت و نیز محلی برای پنهان کردن قمه و چاقویش استفاده کرده و عمده سرقت‌هایش را در مراکز خرید واقع در مرکز تهران انجام داده بود.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت:‌این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی به دادسرا تحویل داده شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003FyF

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده و آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند. تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی را که با تهدید به قتل و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود، شناسایی کرده و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران ساکن است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوز‌های لازم راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن طی اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده است. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا