Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داریوش پوربهی رو سه‌شنبه در جریان بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی بوشهر با قدردانی از تلاش‌ کارکنان آتش‌نشانی افزود: با توجه به شرایط خاص بندر بوشهر نوسازی و تجهیز ناوگان آتش‌نشانی شهرداری مرکز استان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی بیان کرد: از همین رو در بودجه سال جاری افزون بر توجه ویژه به مسائل رفاهی کارکنان، در راستای نوسازی ناوگان و خرید تجهیزات نیز ردیف اعتباری خوبی اختصاص داده شد که خرید سه ماشین و چهار موتور چهار چرخ از جمله آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوربهی یادآور شد: امسال احداث 2 ایستگاه آتش نشانی جدید در شهرک نیایش و تنگک‌ها در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال محقق می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به پدافند غیرعامل ادامه داد: تخصیص اعتبارات خاص استانی برای تجهیز ناوگان آتش نشانی مرکز استان با توجه به شرایط خاص بندر بوشهر و وجود گمرک، بندر و نیروگاه اتمی ضروری است.

پوربهی برضرورت تقویت سازمان آتش نشانی شهرداری بوشهر از لحاظ لجستیکی تاکید کرد.

برچسب‌ها بوشهر شورای اسلامی شهر بوشهر شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شورای اسلامی شهر بوشهر شهرداری بوشهر بوشهر شورای اسلامی شهر بوشهر شهرداری بوشهر اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام، گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام مصوب گردید و اختصاص یافت.

وی افزود: مشارکت مردم اساس قدرت جمهوری اسلامی در مواقع بحران‌هاست و در پیشگیری از تلفات در مواقع بحران هر قدر مردم بیشتر مشارکت داشته باشند به آن اندازه، خسارت و تلفات کاهش می‌یابد.

وی با بیان این‌که ایلام از استان‌های شاخص در مدیریت بحران به ویژه مدیریت سیلاب بود، یادآورشد: امسال از نظر میزان نزولات جوی و بارش، ۱۴ میلیمتر بیش از سال ۹۸ بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد.

نامی با تاکید بر رفع مشکل نخاله‌های ساختمانی و پسماندها در حاشیه جاده و مسیرها، یادآورشد: نیازمند هستیم در کنار کار جهادی شهرداران، مردم نیز بیشترین مشارکت را در این حوزه داشته باشند.

وی بیان داشت: قرارگاه مردم‌نهاد در سازمان مدیریت بحران نهاد تشکیل شده که همه سازمان‌های مردم نهاد در آن قرار می‌گیرند و با فعالیت این قرارگاه تلاش می‌کنیم که مشارکت مردم در مدیریت و پیشگیری از بحران بیشتر شود.

معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر این مطلب که کل صنایع باید از پساب‌ها استفاده کنند، گفت: این مهم در قانون بودجه ۱۴۰۳ هم دیده شده و لازم اجرا است.

نامی اضافه کرد: پیوند و هماهنگی خوبی بین مدیران و استاندار ایلام وجود دارد که یک اصل بسیار مهم و پرفایده است و در مواقع بحران می‌تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد.

کد خبر 6089108

دیگر خبرها

  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد