Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: برای مرغداری‌ها و مراکز عرضه مرغ متخلف پرونده‌هایی به ارزش ۲۶۰ میلیارد ریال تشکیل شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گفت: در سه ماهه آخر سال ۹۹ تعداد ۷۷واحد صنفی و تولید کننده مرغ در استان با تخلفات گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه و عدم صدور فاکتور با ارزش ریالی ۲۶۰ میلیارد ریال به مراجع قانونی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین  گفت: در چند روز اخیر پرونده تخلف وارد کنندگان مرغ زنده از سایر شهرستانها که موجبات گران‌فروشی و اجحاف به مردم را فراهم نموده بود با ارزش ریالی بالغ بر ۷میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

قاسمی افزود: اسامی متخلفان برای اعمال قانون به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان نیز منعکس و هیچ گونه بهانه ای در گران‌فروشی کالاهای اساسی وجود ندارد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مرغ توزیع مرغ افزایش قیمت مرغ محمد قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان