Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@08:27:37 GMT

«پیرلو» به در خروجی یوونتوس نزدیک شده است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۵۱۵۳

«پیرلو» به در خروجی یوونتوس نزدیک شده است

رسانه‌های ایتالیایی از فرصت محدود باشگاه یوونتوس به سرمربی این تیم برای احیای بانوی پیر و انتخاب ۳ گزینه برای جانشینی او خبر داده‌اند.

قدس آنلاین:  نتایج و ناکامی‌های اخیر یوونتوس، به شدت سرمربی این تیم آندره‌آ پیرلو را تحت فشار قرار داده است. با وجود تأکید مدیر ورزشی تیم بر ابقای پیرلو، تداوم نتایج ضعیف اخیر - نتایجی که منجر به حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان و فاصله ۱۰ امتیازی‌اش با صدر جدول سری A در فاصله ۱۰ هفته به پایان لیگ شده است - تغییر در کادر فنی این تیم را محتمل می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه توتواسپورت چاپ تورین مدعی شد که باشگاه یوونتوس به هافبک سابقش هشدار داده اگر می‌خواهد شغل خود را حفظ کند، باید فوراً وضعیت تیم را تغییر دهد. در همین حال سایت کالچومرکاتو هم نوشته که یوونتوس صرفاً به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اکتفا نخواهد کرد. این در حالی است که ۱۰ هفته دیگر به پایان فصل جاری سری A باقی مانده که البته یوونتوس یک بازی معوقه هم دارد. در این بین ۴ بازی یووه برابر رقبای مستقیمش در کورس قهرمانی است. اولین آنها بازی معوقه هفته سوم مقابل ناپولی در تورین است که روز هفتم آوریل برگزار می‌شود یعنی سه روز بعد از دربی تورین که اولین بازی پس از بازی‌های ملی است. مردان پیرلو سپس در تاریخ ۱۸ آوریل به خانه آتالانتا خواهند رفت و بعد از آن هم در روزهای نهم و شانزدهم می در خانه به ترتیب میزبان میلان و اینتر خواهند بود. ۱۹ می نیز راه راه پوشان تورین در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف آتالانتا می‌روند.

این مسابقات همان ۵ بازی حیاتی هستند که رسانه‌های ایتالیایی از آنها ضرب‌الاجل یوونتوس به پیرلو برای تغییر وضعیت تیم یاد کرده‌اند که اگر در آنها چنین اتفاقی رخ ندهد باید انتظار برکناری او را داشت. طبق گزارش نشریه رپوبلیکا، یوونتوس در حال حاضر از بودجه کافی برای استخدام سرمربیانی مانند یورگن کلوپ یا پپ گواردیولا برخوردار نیست. از این رو جان‌پیرو گاسپرینی سرمربی حال حاضر آتالانتا، سیمونه اینزاگی و لوچانو اسپالتی سه گزینه محتمل این تیم برای جانشینی پیرلو به شمار می‌روند. یوونتوس در حال حاضر خیال اخراج پیرلو را ندارد اما اگر وضعیت این تیم تغییر نکند آن وقت ناگزیر به برکنار کردن هافبک سابق خود خواهد شد و تا پایان فصل سکان هدایت تیم را به دستیار او ایگور تودور می‌سپارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آندره آ پیرلو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، به احتمال قریب به یقین برگزاری مسابقه بسیار حساس استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی که احتمالا بدون تماشاگر نیز خواهد بود، هفته آخر لیگ برتر ایران را تحت‌تاثیر خود قرار خواهد داد.

با این حال مسئولان سازمان لیگ درس نگرفته از اتفاقات فصل گذشته و بازی حساس پرسپولیس-پیکان در همین اوقات، دوباره برگزاری این بازی را در استادیومی برنامه‌ریزی کردند که اگر قرار باشد پذیرای هواداران نباشد قطعا در مسیر‌های اطراف خود ازدحام عظیمی از طرفداران را میزبانی خواهد کرد.

استادیومی که قبلا یک بار تیم پاس در آن قهرمان فوتبال ایران شده و بر روی سکوهایی که هواداران این تیم و درجه‌داران نیروی انتظامی در آن حضور داشتند، جام قهرمانی را بالای سر برده است.

این احتمال بسیار قریب وجود دارد که استقلال در روز پایانی لیگ یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ باشد و اگر آنها تا آن دیدار از رقابت‌ برای کسب جام دست نشسته باشند و اگر پرسپولیس نیز غفلت نکند و همچنان برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد، بدان معنا است که فوتبال ایران در روز پایانی باید دو بازی بسیار سنگین را میزبانی کند. یکی در ورزشگاه آزادی و دیگری در کجا؟ ورزشگاه دستگردی؟

از همین حالا می‌شود پیش بینی کرد که بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.

اما شهر تهران در حال حاضر ورزشگاه دیگری برای میزبانی از بازی های تیم های تهرانی ندارد و قطعا گزینه هایی مثل انتقال بازی به استان همجوار (کرج یا اراک) یا بازی در یک ورزشگاه استاندارد دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت که به احتمال زیاد می‌تواند این ورزشگاه، استادیوم شهر قدس باشد که پیکان سابقا همه بازی های خانگی خود را در آن برگزار می‌کرد و به نوعی تبدیل به خانه پیکان شده بود اما آنها به دلایلی از شهر قدس کوچیدند و دوباره بازی های خود را به دستگردی منتقل کردند. اما علی الظاهر احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان مدتی است که با مسئولان شهر قدس در مکاتبه است تا دوباره این ورزشگاه را بدل به خانه‌ای برای میزبانی از رقبا در لیگ برتر کند؛ جایی که پیکان می‌تواند در آن آرام آرام روی جمعیت هواداری خود نیز حساب کند.

پس از همین حالا منتظر این تغییر در برنامه روز پایانی لیگ در یازده خرداد که قرار است همه بازی‌ها به صورت هم‌زمان برگزار شود، باشید. آن هم در شرایطی که پیکانی‌ها بدون تردید فشار زیادی را به خاطر میزبانی استقلال تحمل خواهند کرد و به شدت مورد آماج کامنت های هواداری در فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد