Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت گفت: امیدوارم هموطنان عزیز در ایام نوروز همچون گذشته رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا هر چه زودتر این بیماری به پایان برسد.

به گزارش برنا؛ علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت روز سه شنبه در ارتباط زنده خبری، گفت: امیدوارم هموطنان عزیز در ایام نوروز همچون گذشته رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا هر چه زودتر این بیماری به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: تا پایان امسال واکسیناسیون را انجام خواهیم داد اما تا آن زمان لازم است که هموطنان نسبت به رعایت پروتکل‌ها و دستور العمل های بهداشتی، با ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت همراهی کنند.

رئیسی تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم برنامه ریزی برای سفر انجام ندهند و از دورهمی ها خودداری کنند.

او  ادامه داد: الان روند بستری در ارومیه در حال افزایش است و احتمال قرمز شدن این شهر وجود دارد.

رییسی با اعلام اینکه روند بیماری در شهرهای خوانسار و گلپایگان در استان اصفهان صعودی است، افزود: آبدانان، چرداول، دهلران در استان ایلام و شهرهای استان بوشهر وضعیت خوبی ندارند.

رئیسی گفت: در استان تهران هم شرایط برخی شهرستان‌ها خوب نیست و احتمال قرمز شدن آنها وجود دارد.

معاون وزیر بهداشت افزود: شهرستان‌های سقز، بانه و بیجار در استان کردستان هم وضعیت خوبی ندارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا رییسی رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با سفر رئیس جمهور به جنوب تهران ، وزیر بهداشت به منطقه ۱۸ تهران رفت تا گرهی ازمشکلات مردم این منطقه پایتخت باز کند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران