Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: سفر رفتن و دورهمی عامل شیوع بیماری کرونا است و ممکن است ویروس جهش یافته به ویروس جدید غالب شود و افرادی که به سفر نرفته‌اند از سفر پرهیز کرده و افرادی که به سفر رفته‌اند سریعتر برگردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا اظهار داشت: سال گذشته شاهد همت و پشتکار و همصدایی مردم با همکاران ما در حوزه سلامت بودیم و با رعایت پروتکل‌ها توانستیم در سطح دنیا کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدوارم در سال جدید مردم بر رعایت پروتکل‌ها دقت بیشتری داشته باشند اظهار داشت: تا پایان امسال واکسیناسیون همه مردم انجام می‌شود ولی تا آن زمان مردم باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و اگر رعایت نشود باعث خواهد شد تا عزیزان بیشتری را از دست بدهیم.

رییسی افزود: سفر رفتن و دورهمی عامل شیوع بیماری کرونا است و ممکن است ویروس جهش یافته به ویروس جدید غالب شود و افرادی که به سفر نرفته‌اند از سفر پرهیز کرده و افرادی که به سفر رفته‌اند سریعتر برگردند.

وی ادامه داد: روند بستری در آذربایجان غربی و ارومیه رو به افزایش است و احتمال قرمز شدن ارومیه وجود دارد. شهرستان‌های خوانسار گلپایگان و کاشان روند صعودی است و احتمال قرمز شدن خوانسار و نارنجی شدن کاشان وجود دارد. شهرستان های آبدانان ایروان و دهلران در استان ایلام صعودی است.

رییسی گفت: در استان بوشهر شهرهای بوشهر، دیلم، کنگان وضعیت خوبی ندارند و رو به سمت نارنجی شدن هستند. در ترهان افزایش تدریجی بستری‌ها را شاهد هستیم و شهرستان های فیروزکوه و دماوند و پیشوا شاهد افزایش بستری هستیم.

معاون وزیر بهداشت افزود: روند بیماری شهرستان های ایذه و بهبهان در خوزستان به شدت صعودی است و شهرستان های بیجار سقز و بانه در کردستان درحال افزایش است و ممکن است تغییر رنگ صورت گیرد.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: افرادی که به سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده و آموزش‌های لازم نیز در حال ارائه به مردم و مسئولان اجرایی است.

قاسم عزیز زاده گرجی افزود: فرایند انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در این حوزه انتخابیه به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه۴۰۸ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صدا و سیمای مازندران نیز علاوه بر ضبط فیلم‌های تبلیغاتی، مناظره‌هایی نیز بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر تهیه کرده که در حال پخش است

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت:عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر مشخص شدند سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • استاندارتهران جزئیات تشکیل استانهای تهران شرقی وغربی را تشریح کرد
  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی