Web Analytics Made Easy - Statcounter

دورائی از ساخت انیمیشن «حاج قاسم» در دو بخش «عکس یادگاری» و «انگشتر یادگاری» توسط کانون فرهنگی هنری رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه خبرداد.

«فاطمه دورائی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به تهیه انیمیشن «یادگاری» در کانون فرهنگی هنری رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه گفت: این انیمیشن در قالب طرح ملی ایران برگرفته از خاطرات همرزمان حاج قاسم است که توسط اعضای کانون تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه با بیان اینکه این انیمیشن به کارگردانی سامان شادمان دارای دو بخش است اظهار کرد: بخش اول تحت عنوان «عکس یادگاری» روایتی از انگشتر حاج قاسم است که وی در حال پخش انگشتر بین نیروها بودند که یک عدد کم بود و وی به فرد بغل دستیش که روحانی بود، می‌ گوید: ناراحت نباش انگشتر کم آمد، بیا عکس یادگاری بگیریم.

 

وی با اشاره به بخش دوم با عنوان «انگشتر یادگاری» تصریح کرد: حاج قاسم عادت داشتند به تنهایی منطقه را شناسایی کنند که یک بار هنگام شناسایی متوجه می‌شوند یکی از فرماندهان در حال تعقیب وی است. به فرمانده می‌گوید: برگرد. اما او قبول نمی‌کند و به حاج قاسم می‌گوید: این منطقه خطرناک است و تنها نباشید. اما حاج قاسم می‌گوید: مشکلی نیست و اتفاقی پیش نمی‌آید و برای اینکه فرمانده را راضی کنند، انگشتری که از حضرت آقا هدیه گرفتند را به ایشون هدیه می‌دهند.

 

دورائی ادای دین به حاج قاسم و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار را از اهداف ساخت این انیمیشن اعلام کرد و بیان داشت: این انیمیشن به صورت خودجوش توسط سه دانشجوی پزشکی با حمایت کانون رقیه خاتون(س) ساخته و در سایت بچه‌های مسجد بارگذاری شد و توانست در طرح ملی ایران قوی ۷۲۱ امتیاز را از مجموع ۷۸۰ امتیاز کسب کند.

 

وی با معرفی عوامل گروه اعلام کرد: در ساخت این انیمیشن فاطمه دورائی به‌عنوان تهیه کننده، سامان شادمان کارگردان و طراح، سیدحسام الدین دانش میرکهن تصویرساز و‌ متحرک ساز و امیرمحمد استواری گوینده است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی کانون های مساجد گیلان آستانه اشرفیه رقیه خاتون س حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R۲ کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز و ایستادن در جایگاه هشتم راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.   ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.   هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.   جام جهانی پاراتیراندازی با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد